Men efter lite klurande så kom jag fram till att jag gillade alpha legion färgerna, och fluffet.....verkligen gillade det. Jag såg även att det skulle bli en ordentlig utmaning att faktiskt lyckas med Metallic blue schemen. Men det var en utmaning där jag skulle bli mäkta nöjd med resultatet.
Så efter över ett år, och inhandlandet av en airbrush, otal reservsdelar till densamma, en ultraljudstvätt och ÄNNU mer horus heresy. Så börjar jag äntligen komma någonvart. Mitt mål är att ha 1850 poäng innan årets slut, annars har jag lovat min respektive att inte köpa NÅGOT hobby relaterat under 2017. Exklusive penslar.
Jag har en proj-logg på 30k forumet, så jag var lite i valet och kvalet om jag skulle starta en här med. Men jag gör det av samma anledning som jag var där, för att jag vet att det finns en drös med målare närvarande som är mycket bättre än mig, och kan ge bra feedback.
Så här är ett axplock av vad jag har gjort senast. Jag är faktistk nöjd med det senaste, det känns som om att jag börjar få en rutin för mina Alpha legionärer.
först en banner bearer till min kommande command squad. jag är verkligen SUPER nöjd med mitt inköp av dekaler

Sedan min första 20 manna squad med alla delar. Tur att man kunde köpa ett par extra kroppar av ohmanj

och ett par volite support grabbar.

Nu behöver jag bara köpa en bra svamp eller pensel för att chippa med, det har jag aldrig gjort så tips uppskattas