Sida 1 av 1
212 Attack regiment
Postat: 02 maj 2017, 20:49
av Uhnis
Då vi snart får en ny edition bestämde jag mig för att måla upp en ny arme , samt att min arme försvann under flytt (tack vare en inkompetent flyttfirma) .
Då jag är ett stort fan av Star wars filmerna och serierna bestämde jag mig för att göra en Imperial guard arme i färgerna som Commander Codys trupper har i Clone wars serien .
Först ut är en Pask Punisher stridsvagn.

Re: 212 Attack regiment
Postat: 02 maj 2017, 22:28
av Lictor
Uhnis skrev:min arme försvann under flytt (tack vare en inkompetent flyttfirma)
Åh fy bubblan vilket fruktansvärt öde!
Uhnis skrev:
Men fy bubblan vilken fin stridsvagn!
Re: 212 Attack regiment
Postat: 03 maj 2017, 18:34
av Uhnis
Lekte lite med transfers idag , riktigt nöjd .

Re: 212 Attack regiment
Postat: 03 maj 2017, 22:14
av Nurgle
Go Robin! Blir supergrymt detta!
Re: 212 Attack regiment
Postat: 04 maj 2017, 08:07
av ErikJohannesson
Snyggt och en cool idé! Jag är imponerad.

Re: 212 Attack regiment
Postat: 09 maj 2017, 12:01
av Uhnis
SÅ äntligen tillbaka efter en hel helg på resande fot , dags att pilla lite på Pask innan vi sätter igång med hans två bilkompisar .
Tack för alla snälla ord , kul att folk tycker om de jag gör
Äntligen gjort klart Stridsvagnstornet , nu ska bara Pask själv målas samt att larvfötterna ska dit . Sen är min favorit HQ klar.
Frågan är bara vad för bilar kommer vara bra i 8th hmmmmm
