Sida 1 av 1

212 Attack regiment

Postat: 02 maj 2017, 20:49
av Uhnis
Då vi snart får en ny edition bestämde jag mig för att måla upp en ny arme , samt att min arme försvann under flytt (tack vare en inkompetent flyttfirma) .

Då jag är ett stort fan av Star wars filmerna och serierna bestämde jag mig för att göra en Imperial guard arme i färgerna som Commander Codys trupper har i Clone wars serien .

Först ut är en Pask Punisher stridsvagn.

Bild

Re: 212 Attack regiment

Postat: 02 maj 2017, 22:28
av Lictor
Uhnis skrev:min arme försvann under flytt (tack vare en inkompetent flyttfirma)
Åh fy bubblan vilket fruktansvärt öde! :cry:
Uhnis skrev:Bild
Men fy bubblan vilken fin stridsvagn!

Re: 212 Attack regiment

Postat: 03 maj 2017, 18:34
av Uhnis
Lekte lite med transfers idag , riktigt nöjd .

Bild

Re: 212 Attack regiment

Postat: 03 maj 2017, 22:14
av Nurgle
Go Robin! Blir supergrymt detta!

Re: 212 Attack regiment

Postat: 04 maj 2017, 08:07
av ErikJohannesson
Snyggt och en cool idé! Jag är imponerad. :)

Re: 212 Attack regiment

Postat: 09 maj 2017, 12:01
av Uhnis
SÅ äntligen tillbaka efter en hel helg på resande fot , dags att pilla lite på Pask innan vi sätter igång med hans två bilkompisar .
Tack för alla snälla ord , kul att folk tycker om de jag gör :wub:

Äntligen gjort klart Stridsvagnstornet , nu ska bara Pask själv målas samt att larvfötterna ska dit . Sen är min favorit HQ klar.
Frågan är bara vad för bilar kommer vara bra i 8th hmmmmm :?

Bild