Sida 1 av 1
Mer DE:s
Postat: 28 mar 2011, 22:20
av kraftman
Hej !
Jag har målat om en raider till Kabal of the Black hearts färgschema som jag tycker är klart snyggast.
Kan man få tips angående målning och bra konverteringar för upgrades o.s.v.?
/S
Re: Mer DE:s
Postat: 28 mar 2011, 22:23
av Per Pirat
Tycker det bra ut som det är, mer frihandssymboler längs fordonet?
Din basning är riktigt nice, är det GW snö?
Ska bli kul att följa projektet!
Re: Mer DE:s
Postat: 29 mar 2011, 08:23
av speedfreek
Hålet där Ravagerbiten suttit stör mig lite.
Och det passar jättebra med hjälmen på styrkillen där bak. Den gillar jag verkligen.
Re: Mer DE:s
Postat: 29 mar 2011, 12:38
av Claimh_Solais
Skitsnyggt !
ser fram emot att se mer
Re: Mer DE:s
Postat: 29 mar 2011, 15:09
av kraftman
Ja, några symboler kanske blir snyggt !
Frågan är bara om lila symboler syns för dåligt även med highlight ?
Det kanske blir röda/oranga..istället.
Jag har faktiskt köpt sakerna begagnat så jag vet inte om det är GW-snö. Det finns väl alternativ.
Angående hålen så har jag tänkt täppa till dom med plank-biten när jag väl målat upp dom. Mina raiders kom utan dom av någon anledning...
Behövs det mer skuggning på seglet och hjälmen ?
Re: Mer DE:s
Postat: 29 mar 2011, 15:28
av Röde
Topp!
Re: Mer DE:s
Postat: 29 mar 2011, 16:50
av Skulliz
kraftman skrev:Behövs det mer skuggning på seglet och hjälmen ?
Ja det skulle göra mycket. Skitsnyggt för övrigt!
Re: Mer DE:s
Postat: 29 mar 2011, 17:18
av Skurk3n
Ser riktigt bra ut blir sugen på sätta mig och måla mina DE när jag ser det här

Re: Mer DE:s
Postat: 29 mar 2011, 20:36
av speedfreek
Det blir tyvärr inte jag...
Sjukt osugen på att måla DE.
Får se vad, när, hur det blir till GothCon...
Re: Mer DE:s
Postat: 03 apr 2011, 16:52
av Styranimon
Awesome!
