Sida 1 av 13
Rosa Tyranider
Postat: 21 jun 2011, 00:21
av BoBo
Re: Rosa Tyranider
Postat: 21 jun 2011, 00:32
av Mattias H
"Rosa Tyranider" läste jag och trodde att jag skulle få se en plojarmé men denna var riktigt riktigt snygg. Väldigt bra färgkombinationer.
Det enda jag reagerade på, vilket jag antar att fullt medvetet, är att de ser väldigt clean:a ut, speciellt väldigt vita tänder och klor. Kanske kunde de göras lite skitigare samt lite slemmigare om du förstår vad jag menar.

Re: Rosa Tyranider
Postat: 21 jun 2011, 01:09
av Kerrai
Slänger ner mina nidz i en källare efter att ha sett dessa.. ser kanon snyggt ut

Re: Rosa Tyranider
Postat: 21 jun 2011, 03:41
av Kimich
Älskar rosa arméer, grymt snygg. Gillar dina konverteringar också, enkla och snygga. Om man får vara lite petig så hade det varit väldigt coolt ifall du hade målat Lictorn som ligger över stenen som han hade kamoflerat sig efter stenen, kanske inte hela modellen men de delarna som är närmast stenen sen fått det att gå över till ditt vanliga färgschema men nu vet jag att jag är way out there men det hade varit väldigt snyggt.
Tack för inspirationen
Re: Rosa Tyranider
Postat: 21 jun 2011, 05:19
av speedfreek
Blir lite nyfiken på några småsaker.
Vad spelar du Red Terror som? Deathleaper?
Kommer saker bytas ut till plast eller kommer det läggas till nytt istället och isåfall, var är alla Gargoyles!?
Planer på Mythetic Spores?
Och jag tycker det "rena" är väldigt ovanligt och snyggt och visar väldigt bra hur fantastiskt snyggt detta är.
Re: Rosa Tyranider
Postat: 21 jun 2011, 06:03
av Malleus
skitsnyggt, älskar lictorn som kommer fram bakom en sten.
Re: Rosa Tyranider
Postat: 21 jun 2011, 06:10
av DHettNeck
Kul att det äntligen kom upp lite bilder. Verkligen sjukt snygg armé. Jag gillar dom cleana tyraniderna.
Re: Rosa Tyranider
Postat: 21 jun 2011, 07:25
av imp
Mitt första intryck är att de inte är tillräckligt rosa, det där var ju snyggt (och lite äckligt). En av de mest stötande tyranidarméerna jag sett och det menar jag alltså på ett positivt sätt.
Fortsätt så!
Re: Rosa Tyranider
Postat: 21 jun 2011, 07:46
av The Gretchin
Skitcoola, älskar temat på dina baser.
Re: Rosa Tyranider
Postat: 21 jun 2011, 08:10
av speedfreek
Vaffan!
Du måste ju berätta att Malanthropen är byggd av en fex, hur ska vi annars kunna fatta det!?