Jens Black Templar Projekt

För er som vill samla all information om era projekt, oavsett om det är armélistor, målning, matchrapporter eller taktik.
Pistolmannen
Inlägg: 95
Blev medlem: 12 jul 2011, 07:56
Ort: Helsingborg

Jens Black Templar Projekt

Inlägg av Pistolmannen »


Användarvisningsbild
Styranimon
Inlägg: 745
Blev medlem: 10 jan 2011, 17:39

Re: Jens Black Templar Projekt

Inlägg av Styranimon »

Det ser bra ut, hittills, tycker jag :)
Simon Holm - Vanijja Majiins and Nids'.

Blir man glad åt lite, har man mycket att vara glad åt! :D

Användarvisningsbild
speedfreek
Inlägg: 6927
Blev medlem: 21 aug 2008, 23:18
Ort: Göteborg

Re: Jens Black Templar Projekt

Inlägg av speedfreek »

[img]ange_bildens_adress_här[/img]
eller tryck på knappen Img och kolla vad som händer...

Pistolmannen
Inlägg: 95
Blev medlem: 12 jul 2011, 07:56
Ort: Helsingborg

Re: Jens Black Templar Projekt

Inlägg av Pistolmannen »

Vad menar du Speedy?

Användarvisningsbild
Skulliz
Inlägg: 804
Blev medlem: 23 nov 2009, 15:07

Re: Jens Black Templar Projekt

Inlägg av Skulliz »

Han menar att ingen orkar trycka på länkarna. Fixa så att man ser bilderna direkt i posten. (Nu lämnar jag tråden utan att ha klickat på länkarna och sett din armé.)

Pistolmannen
Inlägg: 95
Blev medlem: 12 jul 2011, 07:56
Ort: Helsingborg

Re: Jens Black Templar Projekt

Inlägg av Pistolmannen »

Här kommer min Emperor's Champion redo att slåss.
(den bakre kappan blev lite mörkare :( )

PS: har även målat klart 3 initiates
Senast redigerad av 3 Pistolmannen, redigerad totalt 5 gång.

Pistolmannen
Inlägg: 95
Blev medlem: 12 jul 2011, 07:56
Ort: Helsingborg

Re: Jens Black Templar Projekt

Inlägg av Pistolmannen »

Bilder!
Bilagor
P1020954-1.jpg
P1020954-1.jpg (28.25 KiB) Visad 2289 gånger
P1020955-1.jpg
P1020955-1.jpg (34.21 KiB) Visad 2289 gånger
P1020951.jpg
P1020951.jpg (20.07 KiB) Visad 1792 gånger

Claimh_Solais
Inlägg: 1115
Blev medlem: 07 okt 2010, 15:56

Re: Jens Black Templar Projekt

Inlägg av Claimh_Solais »

Ser helt okej ut , lite tråkig bild bara

tycker dok du ska göra något med svärdet , svart rustning och svart svärd blir lätt för tråkigt
ta bara lite röda highligths kommer göra mycket :)

Mutt
Inlägg: 1256
Blev medlem: 06 jul 2009, 22:53

Re: Jens Black Templar Projekt

Inlägg av Mutt »

Jag tycker att ett blankt svärd hade passat mycket bättre. I stil med detta, fast det är visserligen airbrushat men det borde kanske gå att göra liknande med pensel?

http://www.youtube.com/watch?v=r7me7OB3 ... re=related

Pistolmannen
Inlägg: 95
Blev medlem: 12 jul 2011, 07:56
Ort: Helsingborg

Re: Jens Black Templar Projekt

Inlägg av Pistolmannen »

Vapnet han använder kallas "The Black Sword" så jag tyckte det var passande med ett svart :)

Skriv svar