Sida 1 av 2

Loldar, the project

Postat: 18 aug 2011, 02:16
av Snot
Tjo, jag tänkte börja bildblogga lite (skulle börjat idag men min telefon hade inge batteri när det var dags att börja ta bilder) hur det går med mitt Eldarprojekt. Jag håller just nu på att bygga typ 8 olika saker samtidigt eftersom jag håller på o magnetar saker o har mig för fullt. Även att jag råkade börja på vissa saker som jag inte fått hem alla komponenter till.

Baserna jag använder är från www.dragonforge.com ! Skittrevlig kille som håller i det, muchos recommendos.

Men det som är "klart" (färdigbyggt iaf) hittils är

Avatar
Wraithlord
5 Dire Avengers
Lite guardians (som bara kommer testmålas och aldrig se spel.)

Nästan klara
Vyper (saknar komponent)
2 Wave Serpents (massa magnetande)
2 War Walkers (massa magnetande)
1 Bike (saknar komponent)

Bilder kommer imorgon, då även länkar till vart alla konstiga saker kommer ifrån.

Re: Loldar, the project

Postat: 18 aug 2011, 07:41
av speedfreek
Svaga scoring...

Re: Loldar, the project

Postat: 01 sep 2011, 08:19
av Snot
Update:

Men det som är "klart" (färdigbyggt iaf) hittils är

Avatar
Wraithlord
20 Dire Avengers
Lite guardians (som bara kommer testmålas och aldrig se spel.)
3 Jetbikes
1 Vyper
2 Warwalkers
2 Waveserpents (ej ihopsatt pga separat målning, men i övrigt byggda)
18 Harlequins
Eldrad
Yriel

Saker kvar att bygga
8 Vypers
4 War Walkers
3 Jetbikes
Lite random aspectsnubbar.

Målning börjar inom kort, kommer måla baser först tills jag blir van med att kladda färg igen, första färdig:

(bild kommer strax, den var ganska megastor så måste krympa den lite)

Re: Loldar, the project

Postat: 01 sep 2011, 08:22
av Snot
Teglet är mindre glansigt irl, jag fotade innan det torkat klart.

Re: Loldar, the project

Postat: 01 sep 2011, 12:35
av imp
Gillar basen, var var det du hade fått tag på den?

Re: Loldar, the project

Postat: 02 sep 2011, 18:33
av Snot
Skrev in det i första posten, men www.dragonforge.com

Re: Loldar, the project

Postat: 02 sep 2011, 19:41
av imp
Tror jag inte på =)

Re: Loldar, the project

Postat: 11 sep 2011, 21:47
av Snot
Flygpinnarna kommit nu, så byggt klart lite flygbaser och målat några, även sprayat grundspray på en jävlans drös med gubbar som skall målas nu i veckan.

Re: Loldar, the project

Postat: 11 sep 2011, 21:48
av Snot
moar

Re: Loldar, the project

Postat: 12 sep 2011, 13:48
av muffin
super snygga baser du har gjort till dina saker.