Först ut är en bild på något som jag faktiskt har målat klart:



Kommentarer och kritik mottages gärna!!!



Egge skrev:Inget val får ha mer än 1 mer val än någon annan sorts val (ignorera Troops).
Bara för att det är du så ska jag lägga upp lite fler bilder nu på direkten.Styranimon skrev:Bra att du fått motivation nu då!
Kul att se dessa bilder ute på forumet, din dread är ju riktigt snygg
Men när Speedfreek väl skriver det, så vore det bra med en kontrastfärg(till).
Längtar att få se alla andra dina grejor!
Ska tyvärr användas i byggandet av Grot Tanks men tack ändå.Mutt skrev:Tag den blå lilla luckan som ligger snett framför dreaden och limma fast den på plattan under dreaden istället, säger jag som aldrig gör något särskilt med mina baser!
Håller på med den andra "axeln". Ska fixa något schackaktigt, haru någon tips på färg?speedfreek skrev:Tycker det ser snyggt ut, men ändå att det fattas något.
Lite frihandade flames eller schackrutor i en avvikande färg eller en kontrastfärg till, tex ögonlins i gult istället.
Tror hela kompositionen skulle må bra av en extra färg.
Egge skrev:Inget val får ha mer än 1 mer val än någon annan sorts val (ignorera Troops).

Egge skrev:Inget val får ha mer än 1 mer val än någon annan sorts val (ignorera Troops).