tänkte slänga ihop en tråd med allt mitt målande istället för att dela upp det efter armér så blir det nog roligare att följa
kommentera och fråga gärna om allt du vill
så från och med nu kommer ni se all min målning och comissions i den här tråden
börjar mer en trollkarl som jag målade bara för skoj
gillade den här modellen och tycker jag fick den rätt bra ändå



ha det gött

