Är en relativt ny 40k-spelare och har precis börjat på mitt Nurgle Chaos Space Marinesprojekt.
Armén kommer att innefatta enheter både från Death Guard och dess utbrytarlegion The Purge. Den distinkta skillnaden mellan dessa enheter kommer att vara att The Purge är renare och mindre "sjuka". Chaos Space Marines, Chosens, Havocs osv kommer att tillhöra The Purge medan t.ex. Plague Marines, mina Terminators och min Land Raider kommer att gå under Death Guards banér. Forhoppningsvis kommer detta skapa en iögonfallande kontrast i armén, utan att bryta det övergripande temat.
På VÄS pågår just nu ett projekt (Painting for Glory) för att få upp målade arméer och första steget är att att måla upp 500 poäng och sedan spela en liten turnering med sagda listor. Detta motiverar ordningen jag kommer att måla i.
The Purge Rhino



The Purge Chaos Space Marines


Projektet finns att följa på: http://destroyerhive.wordpress.com