Sida 1 av 3

Follower of Chaos

Postat: 29 jul 2012, 13:14
av BoBo
Hej! Har alltid velat testa skulptera och måla en bust! Totalt c:a 30 timmar uppskattningsvis! Supersculpy/fimo/greenstuff på en kärna av divinicell som bränns i ugn på c:a 100 grader sen målad med akryl!


Bild
Bild
Bild
Bild

Re: Follower of Chaos

Postat: 29 jul 2012, 13:15
av BoBo
Bild
Bild
Bild
Bild

Re: Follower of Chaos

Postat: 29 jul 2012, 13:16
av BoBo
Bild
Bild
Bild
Bild

Re: Follower of Chaos

Postat: 29 jul 2012, 13:17
av BoBo
Bild
Bild
Bild
Bild

Re: Follower of Chaos

Postat: 29 jul 2012, 13:17
av BoBo
Bild
Bild
Bild

Re: Follower of Chaos

Postat: 29 jul 2012, 13:19
av BoBo
japp och så här blev den då! Kommenteragärna vad ni tycker!

Bild
Bild
Bild
Bild

Re: Follower of Chaos

Postat: 29 jul 2012, 13:19
av BoBo
Bild
Bild

Re: Follower of Chaos

Postat: 29 jul 2012, 13:53
av Silversixx
Sjukt najs!

Re: Follower of Chaos

Postat: 29 jul 2012, 13:53
av Snot
alltså... wow

Re: Follower of Chaos

Postat: 29 jul 2012, 14:03
av Henke
Galet cool! :wub: