Sida 1 av 2

BoBo´s blandade pysseltråd

Postat: 15 okt 2012, 15:25
av BoBo
Hej
Skapar en blandad tråd för lite blandade grejor!
Först upp...en ork bust!

Bild

Bild

Bild

så det var det för denna gången...
/Peder

Re: BoBo´s blandade pysseltråd

Postat: 15 okt 2012, 18:28
av Gonka Koff
Fan asså.. Fantastiskt!

Re: BoBo´s blandade pysseltråd

Postat: 15 okt 2012, 18:52
av Mortarion
Wow! Helt galet snyggt...
Lätt i klass med de bysterna Forgeworld producerade en gång i tiden.

Hur stor är den?

Re: BoBo´s blandade pysseltråd

Postat: 15 okt 2012, 19:02
av imp
Wow, sjukt snygg

Re: BoBo´s blandade pysseltråd

Postat: 15 okt 2012, 19:08
av guildmaster
Fantastisk. Hur stor är den egentligen?

Re: BoBo´s blandade pysseltråd

Postat: 15 okt 2012, 20:17
av Styranimon
Du är ett underbarn, mannen! :D

Re: BoBo´s blandade pysseltråd

Postat: 16 okt 2012, 08:55
av BoBo
Tackar tackar!
Den är c:a 11 cm hög (ansiktet med kepsen är c:a 5cm) den står på en 50x50mm GW bas!
Nästa bust kanske blir en spacemarine eller scout...pappan av alla buster i svårighetsgrad!
/Peder

Re: BoBo´s blandade pysseltråd

Postat: 16 okt 2012, 11:04
av PatrikW
Klart häftig :wub:

Re: BoBo´s blandade pysseltråd

Postat: 16 okt 2012, 15:26
av BLOODLETTERS
Fan ta dig BoBo, du är FÖR bra på att göra saker!

Bara en tidsfråga innan GW kidnappar dig och sätter dig i en trång källare för att göra snygga saker 24/7. :lol:

Re: BoBo´s blandade pysseltråd

Postat: 16 okt 2012, 16:05
av Claimh_Solais
sjukt alltså sjukt snyggt

va är den gjord av ?