New year, new army. Dax att måla Slaanesh.

För er som vill samla all information om era projekt, oavsett om det är armélistor, målning, matchrapporter eller taktik.
Jonas
Inlägg: 222
Blev medlem: 24 sep 2012, 02:14

New year, new army. Dax att måla Slaanesh.

Inlägg av Jonas »

Scheena!

Håller på med en necron armé som ska bli klar till Defcon, eller ja, 2000p av den iaf.

Den är typ 90% airbrushad, så typ nästan inget penselmålat.
Det enda som är målat med penseln, förutom baserna då, är: Ögon, en del huvuden och edge highlights på vapnen.

Fler bilder kommer!
Bilagor
Necron worriors.jpg
(100.48 KiB) Nerladdad 546 gånger
Necron worriors 2.jpg
(184.94 KiB) Nerladdad 546 gånger
Senast redigerad av 1 Jonas, redigerad totalt 17 gånger.

Blom
Inlägg: 2091
Blev medlem: 04 jul 2009, 07:17

Re: Airbrushing is the way to go: Necrons

Inlägg av Blom »

Bilderna gör dem inte rättvisa. Dem är snyggare på rikigt!
Inte ett fluffmongo!

Joakim Blom

Jonas
Inlägg: 222
Blev medlem: 24 sep 2012, 02:14

Re: Airbrushing is the way to go: Necrons

Inlägg av Jonas »

Här kommer lite till som jag jobbat på.
Bilagor
Sculpt.jpg
Sculpt.jpg (53.68 KiB) Visad 4115 gånger
Mould.jpg
Mould.jpg (87.46 KiB) Visad 4115 gånger
Product.jpg
(88.54 KiB) Nerladdad 506 gånger

Jonas
Inlägg: 222
Blev medlem: 24 sep 2012, 02:14

Re: Airbrushing is the way to go: Necrons

Inlägg av Jonas »

...
Bilagor
Finished.jpg
Finished.jpg (86.17 KiB) Visad 4114 gånger

Användarvisningsbild
speedfreek
Inlägg: 6927
Blev medlem: 21 aug 2008, 23:18
Ort: Göteborg

Re: Airbrushing is the way to go: Necrons

Inlägg av speedfreek »

Asagresasnyggt!

Och fort som fan verkar det gå.

Approved!

Jonas
Inlägg: 222
Blev medlem: 24 sep 2012, 02:14

Re: Airbrushing is the way to go: Necrons

Inlägg av Jonas »

Nu har jag ju hållt på ett tag redan ska ni veta. Men tio worriors blir ju klara på typ 4 timmar, efektivt.

Användarvisningsbild
Ismeno
Inlägg: 2348
Blev medlem: 12 dec 2011, 10:13

Airbrushing is the way to go: Necrons

Inlägg av Ismeno »

Supernajs, airbrush FTW!

frigobben
Inlägg: 788
Blev medlem: 18 feb 2012, 23:05
Ort: Göteborg (i princip)

Re: Airbrushing is the way to go: Necrons

Inlägg av frigobben »

Tycker också att det ser väldigt coolt ut, men skulle gärna vilja se dem i lite bättre belysning.

Jonas
Inlägg: 222
Blev medlem: 24 sep 2012, 02:14

Re: Airbrushing is the way to go: Necrons

Inlägg av Jonas »

frigobben skrev:Tycker också att det ser väldigt coolt ut, men skulle gärna vilja se dem i lite bättre belysning.
Ja du vet, taklampa och mobilkamera är det som gäller :lol:

Jonas
Inlägg: 222
Blev medlem: 24 sep 2012, 02:14

Re: Airbrushing is the way to go: Necrons

Inlägg av Jonas »

Nytt.
Bilagor
Doom scythe.jpg
Doom scythe.jpg (94.8 KiB) Visad 3993 gånger
Triarch stalker.jpg
Triarch stalker.jpg (77.83 KiB) Visad 3993 gånger

Skriv svar