New year, new army. Dax att måla Slaanesh.
New year, new army. Dax att måla Slaanesh.
Scheena!
Håller på med en necron armé som ska bli klar till Defcon, eller ja, 2000p av den iaf.
Den är typ 90% airbrushad, så typ nästan inget penselmålat.
Det enda som är målat med penseln, förutom baserna då, är: Ögon, en del huvuden och edge highlights på vapnen.
Fler bilder kommer!
Håller på med en necron armé som ska bli klar till Defcon, eller ja, 2000p av den iaf.
Den är typ 90% airbrushad, så typ nästan inget penselmålat.
Det enda som är målat med penseln, förutom baserna då, är: Ögon, en del huvuden och edge highlights på vapnen.
Fler bilder kommer!
- Bilagor
-
- Necron worriors.jpg
- (100.48 KiB) Nerladdad 546 gånger
-
- Necron worriors 2.jpg
- (184.94 KiB) Nerladdad 546 gånger
Senast redigerad av 1 Jonas, redigerad totalt 17 gånger.
Re: Airbrushing is the way to go: Necrons
Bilderna gör dem inte rättvisa. Dem är snyggare på rikigt!
Re: Airbrushing is the way to go: Necrons
Här kommer lite till som jag jobbat på.
- Bilagor
-
- Sculpt.jpg (53.68 KiB) Visad 4115 gånger
-
- Mould.jpg (87.46 KiB) Visad 4115 gånger
-
- Product.jpg
- (88.54 KiB) Nerladdad 506 gånger
- speedfreek
- Inlägg: 6927
- Blev medlem: 21 aug 2008, 23:18
- Ort: Göteborg
Re: Airbrushing is the way to go: Necrons
Asagresasnyggt!
Och fort som fan verkar det gå.
Approved!
Och fort som fan verkar det gå.
Approved!
Re: Airbrushing is the way to go: Necrons
Nu har jag ju hållt på ett tag redan ska ni veta. Men tio worriors blir ju klara på typ 4 timmar, efektivt.
Airbrushing is the way to go: Necrons
Supernajs, airbrush FTW!
Re: Airbrushing is the way to go: Necrons
Tycker också att det ser väldigt coolt ut, men skulle gärna vilja se dem i lite bättre belysning.
Re: Airbrushing is the way to go: Necrons
Ja du vet, taklampa och mobilkamera är det som gällerfrigobben skrev:Tycker också att det ser väldigt coolt ut, men skulle gärna vilja se dem i lite bättre belysning.
Re: Airbrushing is the way to go: Necrons
Nytt.
- Bilagor
-
- Doom scythe.jpg (94.8 KiB) Visad 3993 gånger
-
- Triarch stalker.jpg (77.83 KiB) Visad 3993 gånger