Sida 1 av 5
New year, new army. Dax att måla Slaanesh.
Postat: 12 dec 2012, 14:58
av Jonas
Scheena!
Håller på med en necron armé som ska bli klar till Defcon, eller ja, 2000p av den iaf.
Den är typ 90% airbrushad, så typ nästan inget penselmålat.
Det enda som är målat med penseln, förutom baserna då, är: Ögon, en del huvuden och edge highlights på vapnen.
Fler bilder kommer!
Re: Airbrushing is the way to go: Necrons
Postat: 12 dec 2012, 16:06
av Blom
Bilderna gör dem inte rättvisa. Dem är snyggare på rikigt!
Re: Airbrushing is the way to go: Necrons
Postat: 12 dec 2012, 16:16
av Jonas
Här kommer lite till som jag jobbat på.
Re: Airbrushing is the way to go: Necrons
Postat: 12 dec 2012, 16:18
av Jonas
...
Re: Airbrushing is the way to go: Necrons
Postat: 12 dec 2012, 16:44
av speedfreek
Asagresasnyggt!
Och fort som fan verkar det gå.
Approved!
Re: Airbrushing is the way to go: Necrons
Postat: 12 dec 2012, 16:53
av Jonas
Nu har jag ju hållt på ett tag redan ska ni veta. Men tio worriors blir ju klara på typ 4 timmar, efektivt.
Airbrushing is the way to go: Necrons
Postat: 12 dec 2012, 17:05
av Ismeno
Supernajs, airbrush FTW!
Re: Airbrushing is the way to go: Necrons
Postat: 12 dec 2012, 17:29
av frigobben
Tycker också att det ser väldigt coolt ut, men skulle gärna vilja se dem i lite bättre belysning.
Re: Airbrushing is the way to go: Necrons
Postat: 12 dec 2012, 17:35
av Jonas
frigobben skrev:Tycker också att det ser väldigt coolt ut, men skulle gärna vilja se dem i lite bättre belysning.
Ja du vet, taklampa och mobilkamera är det som gäller

Re: Airbrushing is the way to go: Necrons
Postat: 15 dec 2012, 17:36
av Jonas
Nytt.