Jörgens Demoner

För er som vill samla all information om era projekt, oavsett om det är armélistor, målning, matchrapporter eller taktik.
Användarvisningsbild
Jörgen
Inlägg: 714
Blev medlem: 11 okt 2010, 14:39
Ort: GBG

Jörgens Demoner

Inlägg av Jörgen »

Denna blir nog en väldigt långsam historia hur jag bygger upp min demon arme
Men för er som orkar vänta ett tag mellan varje uppdatering så hoppas jag ni finner det värt väntan i slutändan.

Målade klart mina sista screamers i dag, sen måste jag köpa fler figurer.

Bild
Bild
Bild
Bild

Flygmaskin
Inlägg: 892
Blev medlem: 18 okt 2008, 11:24

Jörgens Demoner

Inlägg av Flygmaskin »

Jag blir glad av denna armén! Bra färgval och väldigt tydligt målat. Sånt gillas!
Människomat, till exempel spannmål.

Silvertejp
Inlägg: 997
Blev medlem: 20 feb 2010, 22:19

Jörgens Demoner

Inlägg av Silvertejp »

Jäkligt poppiga! (Det är något bra) ett lager vitt på betarna på screamers tror jag hade lyft ytterligare. Men riktigt kalla modeller!

Användarvisningsbild
Jörgen
Inlägg: 714
Blev medlem: 11 okt 2010, 14:39
Ort: GBG

Re: Jörgens Demoner

Inlägg av Jörgen »

Fick hem lite nya figurer idag, 10 seekers och 20 daemonettes (plus lite annat) blir nog lite mer på fredag :D

Bild

frigobben
Inlägg: 788
Blev medlem: 18 feb 2012, 23:05
Ort: Göteborg (i princip)

Re: Jörgens Demoner

Inlägg av frigobben »

Nice! Hur skiljer sig gray stuff (eller vad det kan tänkas kallas) från green stuff?

Användarvisningsbild
Jörgen
Inlägg: 714
Blev medlem: 11 okt 2010, 14:39
Ort: GBG

Re: Jörgens Demoner

Inlägg av Jörgen »

frigobben skrev:Nice! Hur skiljer sig gray stuff (eller vad det kan tänkas kallas) från green stuff?
Mej veteligen inte alls, bara färgen som är annorlunda.

Användarvisningsbild
Kaptenen
Inlägg: 2401
Blev medlem: 19 aug 2012, 07:49

Re: Jörgens Demoner

Inlägg av Kaptenen »

Det är en skön känsla att plocka upp nya boxar på bordet!

Användarvisningsbild
Jörgen
Inlägg: 714
Blev medlem: 11 okt 2010, 14:39
Ort: GBG

Re: Jörgens Demoner

Inlägg av Jörgen »

Idag har det hänt, jag har tagit upp penseln igen, så nu sitter man här 5 seekers och en folköl påbörjad, känns fint.
Hoppas på lite färdiga bilder ganska så snart.
Nån som har koll på om nurgle prinsar med vingar är nått att ha nuförtiden?

Mag-El
Inlägg: 682
Blev medlem: 23 okt 2008, 15:02
Ort: Malmö

Re: Jörgens Demoner

Inlägg av Mag-El »

Grymma Demoner=)

Ska bli kul att se dina Seekers.

jockelinde
Inlägg: 188
Blev medlem: 02 feb 2010, 19:27
Ort: Göteborg
Kontakt:

Re: Jörgens Demoner

Inlägg av jockelinde »

Jörgen skrev:
frigobben skrev:Nice! Hur skiljer sig gray stuff (eller vad det kan tänkas kallas) från green stuff?
Mej veteligen inte alls, bara färgen som är annorlunda.
Nja, riktigt exakt lika är dom inte. T ex så stelnar gray stuff lite hårdare än green stuff. Kan vara en fördel vid efterarbete.

Skriv svar