För er som vill samla all information om era projekt, oavsett om det är armélistor, målning, matchrapporter eller taktik.
Flogger
Inlägg: 7311 Blev medlem: 18 feb 2011, 04:58
Ort: Karlshamn
Inlägg
av Flogger » 01 aug 2013, 10:25
Ja, Gladiatorturneringen närmar sig med storm och senaste veckorna har vi byggt bord och terräng i mängder så nu äntligen har jag börjat med gamle Harry.
Hans carapace fick lite färg igår:
Ikväll blir det vingar!
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen
Flygmaskin
Inlägg: 892 Blev medlem: 18 okt 2008, 11:24
Inlägg
av Flygmaskin » 01 aug 2013, 11:02
Sweet! Är löjligt pepp inför söndagen. Listångesten är total då jag inte har en aning om vad alla stora prylar kan åstadkomma.
Människomat, till exempel spannmål.
Flogger
Inlägg: 7311 Blev medlem: 18 feb 2011, 04:58
Ort: Karlshamn
Inlägg
av Flogger » 01 aug 2013, 11:54
Flygmaskin skrev: Sweet! Är löjligt pepp inför söndagen. Listångesten är total då jag inte har en aning om vad alla stora prylar kan åstadkomma.
Haha! Vi är alla i samma sits! Hur hanterar man Stompas, Baneblades, Revenants och Warhounds liksom?
Det kommer bli episkt och snyggt!
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen
Flygmaskin
Inlägg: 892 Blev medlem: 18 okt 2008, 11:24
Inlägg
av Flygmaskin » 01 aug 2013, 12:57
Hoppas att det finns tid för att ställa upp alla arméer på var sitt bord så man kan betrakta spektaklet.
Människomat, till exempel spannmål.
Flogger
Inlägg: 7311 Blev medlem: 18 feb 2011, 04:58
Ort: Karlshamn
Inlägg
av Flogger » 01 aug 2013, 13:05
Vi tänkte börja med att ställa upp alla super heavies på ett stort bord och fota inför starten
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen
daskad
Inlägg: 2686 Blev medlem: 08 apr 2011, 13:23
Ort: Ulricehamn
Inlägg
av daskad » 01 aug 2013, 13:43
Zarakynel kommer ju inte att synas bland alla stora monster
Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev:
Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!
Flygmaskin
Inlägg: 892 Blev medlem: 18 okt 2008, 11:24
Inlägg
av Flygmaskin » 01 aug 2013, 13:44
Flogger skrev: Vi tänkte börja med att ställa upp alla super heavies på ett stort bord och fota inför starten
Gött!
Människomat, till exempel spannmål.
Kaptenen
Inlägg: 2401 Blev medlem: 19 aug 2012, 07:49
Inlägg
av Kaptenen » 01 aug 2013, 16:49
Heja heja Harry!
Ska bli kul att få läsa och se bilder på all action!!
Flogger
Inlägg: 7311 Blev medlem: 18 feb 2011, 04:58
Ort: Karlshamn
Inlägg
av Flogger » 01 aug 2013, 21:01
Captaingallas skrev: Heja heja Harry!
Ska bli kul att få läsa och se bilder på all action!!
Ja, himla trist att du inte medverkar, hade varit roligt med en till Tyranidspelare och framför allt, en till Harry
Men det får bli nästa år!
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen
Kaptenen
Inlägg: 2401 Blev medlem: 19 aug 2012, 07:49
Inlägg
av Kaptenen » 01 aug 2013, 21:38
Jo kanske nästa år!
Jag ser dock inte min Harridan som en Harry, det är ju en Gargoyle-mamma.
Sherrygan the Harridan, typ.