Harridan på 3 dagar

För er som vill samla all information om era projekt, oavsett om det är armélistor, målning, matchrapporter eller taktik.
Användarvisningsbild
Flogger
Inlägg: 7311
Blev medlem: 18 feb 2011, 04:58
Ort: Karlshamn

Harridan på 3 dagar

Inlägg av Flogger »

Ja, Gladiatorturneringen närmar sig med storm och senaste veckorna har vi byggt bord och terräng i mängder så nu äntligen har jag börjat med gamle Harry.

Hans carapace fick lite färg igår:
Bild

Ikväll blir det vingar!
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen

Flygmaskin
Inlägg: 892
Blev medlem: 18 okt 2008, 11:24

Harridan på 3 dagar

Inlägg av Flygmaskin »

Sweet! Är löjligt pepp inför söndagen. Listångesten är total då jag inte har en aning om vad alla stora prylar kan åstadkomma.
Människomat, till exempel spannmål.

Användarvisningsbild
Flogger
Inlägg: 7311
Blev medlem: 18 feb 2011, 04:58
Ort: Karlshamn

Harridan på 3 dagar

Inlägg av Flogger »

Flygmaskin skrev:Sweet! Är löjligt pepp inför söndagen. Listångesten är total då jag inte har en aning om vad alla stora prylar kan åstadkomma.
Haha! Vi är alla i samma sits! Hur hanterar man Stompas, Baneblades, Revenants och Warhounds liksom? :)

Det kommer bli episkt och snyggt!
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen

Flygmaskin
Inlägg: 892
Blev medlem: 18 okt 2008, 11:24

Harridan på 3 dagar

Inlägg av Flygmaskin »

Hoppas att det finns tid för att ställa upp alla arméer på var sitt bord så man kan betrakta spektaklet.
Människomat, till exempel spannmål.

Användarvisningsbild
Flogger
Inlägg: 7311
Blev medlem: 18 feb 2011, 04:58
Ort: Karlshamn

Harridan på 3 dagar

Inlägg av Flogger »

Vi tänkte börja med att ställa upp alla super heavies på ett stort bord och fota inför starten :)
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen

daskad
Inlägg: 2686
Blev medlem: 08 apr 2011, 13:23
Ort: Ulricehamn

Re: Harridan på 3 dagar

Inlägg av daskad »

Zarakynel kommer ju inte att synas bland alla stora monster :(
Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!

Flygmaskin
Inlägg: 892
Blev medlem: 18 okt 2008, 11:24

Harridan på 3 dagar

Inlägg av Flygmaskin »

Flogger skrev:Vi tänkte börja med att ställa upp alla super heavies på ett stort bord och fota inför starten :)
Gött!
Människomat, till exempel spannmål.

Användarvisningsbild
Kaptenen
Inlägg: 2401
Blev medlem: 19 aug 2012, 07:49

Re: Harridan på 3 dagar

Inlägg av Kaptenen »

Heja heja Harry!
Ska bli kul att få läsa och se bilder på all action!!

Användarvisningsbild
Flogger
Inlägg: 7311
Blev medlem: 18 feb 2011, 04:58
Ort: Karlshamn

Re: Harridan på 3 dagar

Inlägg av Flogger »

Captaingallas skrev:Heja heja Harry!
Ska bli kul att få läsa och se bilder på all action!!

Ja, himla trist att du inte medverkar, hade varit roligt med en till Tyranidspelare och framför allt, en till Harry :wub:

Men det får bli nästa år! :D
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen

Användarvisningsbild
Kaptenen
Inlägg: 2401
Blev medlem: 19 aug 2012, 07:49

Re: Harridan på 3 dagar

Inlägg av Kaptenen »

Jo kanske nästa år! :)

Jag ser dock inte min Harridan som en Harry, det är ju en Gargoyle-mamma.
Sherrygan the Harridan, typ.

Skriv svar