Rankingen uppdaterad

Allting som rör rankingen
Användarvisningsbild
speedfreek
Inlägg: 6927
Blev medlem: 21 aug 2008, 23:18
Ort: Göteborg

Re: Rankingen uppdaterad

Inlägg av speedfreek »

HeadWar skrev:Jag gillar att det skiljer 1236 mellan ettan och trean, och sedan är det ett hopp på över 22k ner till fyran.
Det är för att fyran är en sopa.

Jocke Rapp
Site Admin
Inlägg: 3501
Blev medlem: 19 aug 2008, 16:38
Ort: Göteborg

Re: Rankingen uppdaterad

Inlägg av Jocke Rapp »

Uppdaterad med senaste LBK touren.

Användarvisningsbild
Serpent
Inlägg: 2674
Blev medlem: 26 jun 2009, 15:13

Re: Rankingen uppdaterad

Inlägg av Serpent »

Blir det något inskickat/uppdaterat från Halmstadsturneringen?
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...

Jocke Rapp
Site Admin
Inlägg: 3501
Blev medlem: 19 aug 2008, 16:38
Ort: Göteborg

Re: Rankingen uppdaterad

Inlägg av Jocke Rapp »

Det vore önskvärt, ja.

Jocke Rapp
Site Admin
Inlägg: 3501
Blev medlem: 19 aug 2008, 16:38
Ort: Göteborg

Re: Rankingen uppdaterad

Inlägg av Jocke Rapp »

Rankingen uppdaterad med Julcon och Defcon. Topp 3 fortsätter dansa runt varandra.

Jocke Rapp
Site Admin
Inlägg: 3501
Blev medlem: 19 aug 2008, 16:38
Ort: Göteborg

Re: Rankingen uppdaterad

Inlägg av Jocke Rapp »

Uppdaterat med släpturneringarna i Halmstad och Kinna. Nu finns det inga orapporterade turneringar längre.

Användarvisningsbild
theWatchman
Inlägg: 2559
Blev medlem: 10 jul 2009, 21:09

Re: Rankingen uppdaterad

Inlägg av theWatchman »

Ser ut som att kampen mellan Daniel H och Daniel L slutade med att Daniel L kom först in på topp 10. Grattis Daniel! :)

Användarvisningsbild
Papa D
Inlägg: 3610
Blev medlem: 03 nov 2008, 18:09
Ort: STHLM

Re: Rankingen uppdaterad

Inlägg av Papa D »

Grattis Daniel. Jag hoppas kunna tävla med dig om topp 5... om jag lär mig behärska mina IG nångång.

/D
Robert skrev:hittils har 65personer blivit sämre på 40k av att läsa den här posten

Leidermark
Inlägg: 366
Blev medlem: 13 jul 2009, 10:01

Re: Rankingen uppdaterad

Inlägg av Leidermark »

Hehe gött grabbar ;)
Nu gäller det bara att bita sig kvar där uppe samt lämna en plats till dig Daniel.

Användarvisningsbild
Nefrums
Inlägg: 3147
Blev medlem: 02 okt 2008, 10:54

Re: Rankingen uppdaterad

Inlägg av Nefrums »

damit jocke kommer leda rankingen i en vecka om en måndad..
Jag ser att du skriver men allt jag kan läsa är "jag är en ost, jag är en ost, jag är en ost"!

Skriv svar