Det är för att fyran är en sopa.HeadWar skrev:Jag gillar att det skiljer 1236 mellan ettan och trean, och sedan är det ett hopp på över 22k ner till fyran.
Rankingen uppdaterad
- speedfreek
- Inlägg: 6927
- Blev medlem: 21 aug 2008, 23:18
- Ort: Göteborg
Re: Rankingen uppdaterad
-
Jocke Rapp
- Site Admin
- Inlägg: 3501
- Blev medlem: 19 aug 2008, 16:38
- Ort: Göteborg
Re: Rankingen uppdaterad
Blir det något inskickat/uppdaterat från Halmstadsturneringen?
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
-
Jocke Rapp
- Site Admin
- Inlägg: 3501
- Blev medlem: 19 aug 2008, 16:38
- Ort: Göteborg
-
Jocke Rapp
- Site Admin
- Inlägg: 3501
- Blev medlem: 19 aug 2008, 16:38
- Ort: Göteborg
Re: Rankingen uppdaterad
Rankingen uppdaterad med Julcon och Defcon. Topp 3 fortsätter dansa runt varandra.
-
Jocke Rapp
- Site Admin
- Inlägg: 3501
- Blev medlem: 19 aug 2008, 16:38
- Ort: Göteborg
Re: Rankingen uppdaterad
Uppdaterat med släpturneringarna i Halmstad och Kinna. Nu finns det inga orapporterade turneringar längre.
- theWatchman
- Inlägg: 2559
- Blev medlem: 10 jul 2009, 21:09
Re: Rankingen uppdaterad
Ser ut som att kampen mellan Daniel H och Daniel L slutade med att Daniel L kom först in på topp 10. Grattis Daniel! 
Re: Rankingen uppdaterad
Grattis Daniel. Jag hoppas kunna tävla med dig om topp 5... om jag lär mig behärska mina IG nångång.
/D
/D
Robert skrev:hittils har 65personer blivit sämre på 40k av att läsa den här posten
-
Leidermark
- Inlägg: 366
- Blev medlem: 13 jul 2009, 10:01
Re: Rankingen uppdaterad
Hehe gött grabbar 
Nu gäller det bara att bita sig kvar där uppe samt lämna en plats till dig Daniel.
Nu gäller det bara att bita sig kvar där uppe samt lämna en plats till dig Daniel.
Re: Rankingen uppdaterad
damit jocke kommer leda rankingen i en vecka om en måndad..
Jag ser att du skriver men allt jag kan läsa är "jag är en ost, jag är en ost, jag är en ost"!