Gamer Weekend 2015
Moderatorer: Youndi, Boggalogg, patrik thoren
Re: Gamer Weekend 2015
Det är sen gammalt!
Vox Novus - Nyheter, intervjuer och reportage från 40K-Sverige - http://voxnovus.wordpress.com
Gamer Weekend 2015
Ta bort "the" så kommer du närmare sanningenFlygmaskin skrev:Mutilators is the shit!
Och för sakens skull bör man ändra "is" till "are", måste upprätthålla engelskan under lovet vettu.
Freedom is the right of all sentient beings
- Optimus Prime
- Optimus Prime
Betalt för både anmälan och frukost. Ska bli sjukt kul!Stefan skrev:Stefan Hedström, LBK, anmäler sig!
Stefan "Krak" Hedström
- Jimmy Johansson
Anmäld och betalat 
egge skrev:-Jimmy är sjukt trevlig. Jimmys armé var det inte![]()
Jag hunkade in lite stålars häromdan också, kolla bankkontot Bogg 
- Optimus Prime
- Optimus Prime
Jaga Putte, det är han som har kontot. Jag är inte betrodd...Trulsante skrev:Jag hunkade in lite stålars häromdan också, kolla bankkontot Bogg
Jag är kass och kan inte vara med i år...
Svärfar firar 65 på lördagen och eftersom jag i min fantasi trodde att vi skulle fira på fredagen så anmälde jag mig glad i hågen. Firandet går av stapeln på lördag
och
antar jag. Dricka rom i Hemingwaybadet är inte riktigt lika flashigt som att utforska sin sexualitet i Horred, men nära på.
Svärfar firar 65 på lördagen och eftersom jag i min fantasi trodde att vi skulle fira på fredagen så anmälde jag mig glad i hågen. Firandet går av stapeln på lördag
- Optimus Prime
- Optimus Prime
Men vafan kjelle.... Det är inte jämt ens ju och har du inte redan bokat GW? Besvikelsen går inte att få på pränt.Trulsante skrev:Jag är kass och kan inte vara med i år...
Svärfar firar 65 på lördagen och eftersom jag i min fantasi trodde att vi skulle fira på fredagen så anmälde jag mig glad i hågen. Firandet går av stapeln på lördagoch
antar jag. Dricka rom i Hemingwaybadet är inte riktigt lika flashigt som att utforska sin sexualitet i Horred, men nära på.
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
-
patrik thoren
Apocswe skrev:Putte, jag funderar lite, det står på första sidan att det är 1 FOC som gäller. Innebär det att jag endast får använda 1 detachment/formation? Samt får jag använda dom som finns i olika codexar?
För att förtydliga så är det 1 detachment och inga Allies eller formations.
Med vänlig hälsning
Putte
Hur ser ni på figurer som kan kittas på ett sätt enligt regelboken men där det inte finns grejer att limma från GW?
Tänker på t.ex flyranter som kan kittas med dubbla TLdevourers men dessa saknas ju från GW och måste i så fall köpas separat. Likaså om man vill kitta en carnifex likadant.
Tänker på WYSIWYG grejen.
Mvh Mattias
Tänker på t.ex flyranter som kan kittas med dubbla TLdevourers men dessa saknas ju från GW och måste i så fall köpas separat. Likaså om man vill kitta en carnifex likadant.
Tänker på WYSIWYG grejen.
Mvh Mattias