Stort Tack!

Turneringar i Kinna

Moderatorer: Youndi, Boggalogg, patrik thoren

Användarvisningsbild
Kaptenen
Inlägg: 2400
Blev medlem: 19 aug 2012, 07:49

Re: Stort Tack!

Inlägg av Kaptenen »

Lottomannen skrev:Är det någon som har lite bilder? Både icke närvarande (fysiskt) SORK'ar och även sambon var lite nyfiken på hur det såg ut. Och jag var alldeles för upptagen med att rulla tärning och prata för att hinna ta några bilder.
Jag tog några bilder, så här i efterhand allt för få, men ändå:

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

I övrigt vill jag passa på att tacka köket för god mat och M-Wolf för att de följde tidsplaneringen klockrent samt var väldigt snabba och förstående med att hjälpa till med regelfrågor även om det var orutinerat dumma frågor. :)

Användarvisningsbild
z3bb3
Inlägg: 241
Blev medlem: 15 nov 2012, 08:18

Re: Stort Tack!

Inlägg av z3bb3 »

Alltid trevligt med bilder! *tumme upp*
Ser ut att ha varit en trevlig tillställning.
Top 3 40k "performances"
Januarirussen (2014)Plac. 8/16
NOS Summerslam (2013)Plac. 7/12
Last man standing II (2014)Plac. 12/17

Användarvisningsbild
Boggalogg
Inlägg: 500
Blev medlem: 27 jan 2010, 08:31
Ort: Kinna
Kontakt:

Re: Stort Tack!

Inlägg av Boggalogg »

Vi arrangörer brukar ta en del blider som sen postas på vår facebook-sida. Sök bara på M-wolf (hade länkat om det inte var för att jag står på jobbet med telefonen)

Användarvisningsbild
Serpent
Inlägg: 2674
Blev medlem: 26 jun 2009, 15:13

Re: Stort Tack!

Inlägg av Serpent »

Även jag var alltför upptagen av att spela för att ta särskilt många bilder. Men tack ska ni ha!

Upplägg: visst är det kul med många matcher, men fyra på en dag blir man riktigt mosig av. Å andra sidan hade jag inte hunnit hem om vi kört ytterligare omgångar på söndagen, i alla fall inte med start kl 10. Kompen kändes helt korrekt, jag har sällan hört så lite gnäll (faktiskt inget gnäll alls, första gången någonsin!) på att någon lista skulle vara felkompad.

Missions: lagom knasiga, lagom svåra. Jag tror jag gick först i fem av fem, det visade sig dock vara dumt nästan alla gånger...

Motståndare: vad ska man säga? Jättetrevliga allihopa. Möjligen den där Max då, the complete bastard... ;) Sista två matcherna var jag lite trött och lite stressad, det gjorde nog att jag kunde vara rätt tvär. Men ni klarade av det som ingenting. Tack tack. Nästa gång ska jag vara trevligare och inte vara på avtändning efter en Daim...

Allt annat: trots att det uttryckligen stod att ni skulle strunta i ev. dieter så gjorde Husak sig besväret att skiva frukt till den här surbullens morgonfil. Fy fan vad fint! Maten var god (även om stroganoffen smakade skolmat), personalen är trevlig. Kan vi slippa Puttes blåsande i micken nästa gång så kommer trivselkänslan gå till 11 på en 10-gradig skala... Något kallt i källaren, ska väl tilläggas.

Allt som allt: bra. Jag har fått sug efter mer. Det här var en bra turering att spela 40K på, som det ska vara. listor med olika enheter, vissa bra och vissa inte. Men en rejäl skillnad i vad en fick möta! Jag mötte fem olika listor, fem olika sorters arméer. Askul!
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...

Skriv svar