Gamers Weekend 26-27/1 2013
Moderatorer: Youndi, Boggalogg, patrik thoren
Re: Gamers Weekend 26-27/1 2013
Hann man anmäla sig i tid?

Yes boxTimmay skrev:Hann man anmäla sig i tid?![]()
Kommer alla listor att postas för beskådan?
Gamers Weekend 26-27/1 2013
Det hade varit väldigt roligtRashia skrev:Kommer alla listor att postas för beskådan?
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen
Så snart de har blivit kompade, så hoppas vi att det finns några dagar kvar att titta på alltFlogger skrev:Det hade varit väldigt roligtRashia skrev:Kommer alla listor att postas för beskådan?
Dock tycker jag inte ni inte ska skriva med vilken komp man får, den borda man få reda på först på plats. Annars kan säkert någon drama queen avanmäla sig för den blev missnöjd med sin komp.Boggalogg skrev:Så snart de har blivit kompade, så hoppas vi att det finns några dagar kvar att titta på alltFlogger skrev:Det hade varit väldigt roligtRashia skrev:Kommer alla listor att postas för beskådan?
+1Blom skrev: Dock tycker jag inte ni inte ska skriva med vilken komp man får, den borda man få reda på först på plats. Annars kan säkert någon drama queen avanmäla sig för den blev missnöjd med sin komp.
Ok, om det är "pöbelns" önskemål, så kan vi kanske ordna så att listorna postas ganska snart efter att jag fått in alla.
Och det är alltså söndag 13/1 som är deadline
Och det är alltså söndag 13/1 som är deadline
Vad säger arr? Får jag ta med mig nya DA? Jag tar isf sämsta komp möjlig
Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!
-
patrik thoren
Nej!daskad skrev:Vad säger arr? Får jag ta med mig nya DA? Jag tar isf sämsta komp möjlig