Summerfight 17-18 augusti 2013
Moderatorer: Youndi, Boggalogg, patrik thoren
Re: Summerfight 17-18 augusti 2013
Jag vill också vara med och leka!
Pengar skickade, betalningen är märkt "Granander"... det var vad som fick plats 
Captain Valerius
4th Company, Dark Angels
4th Company, Dark Angels
-
Desertlord
Anmäler mig
Fredrik Eriksson RT
Fredrik Eriksson RT
Changeling 5p versus Eldar 1500p 1-0
Eftersom jag inte kört era turneringar med dubbla foc:s förut har jag lite funderingar.
1. Blir det en extra allies detachment per foc om man så önskar ?
2. Characters som ändrar enheter från tex fast eller elite till troops lyser deras förmåga igenom både foc:sen eller bara den foc:en som charactären är med i ? Ex. Draigo är i GK foc 1, blir då Paladiner troops i GK foc 2 ?
3. Blir det extra fortification till Foc 2 ?
2. Characters som ändrar enheter från tex fast eller elite till troops lyser deras förmåga igenom både foc:sen eller bara den foc:en som charactären är med i ? Ex. Draigo är i GK foc 1, blir då Paladiner troops i GK foc 2 ?
Richard Petersson
He-Man har för övrigt sjukt många figurer som funkar i Necron-armén
He-Man har för övrigt sjukt många figurer som funkar i Necron-armén
Ja.Tirumbar skrev:Eftersom jag inte kört era turneringar med dubbla foc:s förut har jag lite funderingar.
-
Doc Sniksnak
Anmäler mig 
Alla Allies måste vara från samma codex eller?Boggalogg skrev:Ja.Tirumbar skrev:Eftersom jag inte kört era turneringar med dubbla foc:s förut har jag lite funderingar.
Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!
Sv: Summerfight 17-18 augusti 2013
Enligt regelboken måste alla allies vara från samma codex
Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk 2
Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk 2
jag vet inte vad andra säger eller vad ni planerat med i tävlingsledningen, men, jag hade älskat att få en andra match på söndag. som sagt om ni redan funderat över det och kommit fram till att ni inte hinner/vill så e de okej.
mycket grillat, gillas skarpt! jag ska anmäla mig i veckan, ska bara kolla så att den helgen är fri.
och två fortifications är starkt... för 100p så kan man täcka sjukt stor del av planen på sin sida med aegis defenceline, vilket gynnar vissa armeer väldigt mycket, tau och IG till exempel. att ha olika allies är helt ok, men 2 fortifications är ... väldigt ostigt och är bara tråkigt att möta även om det blir väldigt ner kompat. 2 FoC är trottsallt för 2000p+ och inte för 1850.
mycket grillat, gillas skarpt! jag ska anmäla mig i veckan, ska bara kolla så att den helgen är fri.
och två fortifications är starkt... för 100p så kan man täcka sjukt stor del av planen på sin sida med aegis defenceline, vilket gynnar vissa armeer väldigt mycket, tau och IG till exempel. att ha olika allies är helt ok, men 2 fortifications är ... väldigt ostigt och är bara tråkigt att möta även om det blir väldigt ner kompat. 2 FoC är trottsallt för 2000p+ och inte för 1850.
Räknas Ipad versionen (Ibooks) som en codex eller måste jag ha med den i pappersform?