Så nu har vi sistaplatsen klar grabbar
Gamer Weekend 2015
Moderatorer: Youndi, Boggalogg, patrik thoren
Re: Gamer Weekend 2015
Anmälan + betalning skickad.
Kanske en konstig fråga, men hur kommer kompen att påverka? Är det myslista mot myslista så långt det går eller kommer det finnas nåt sorts handikappsystem för snorhårda kontra mjukmysiga listor? (Typ måste ta en shot varje turn per skillnad i hårdhetsnivå, får pungspark av Putte inför slaget eller modifiering av resultat?)
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
Inga allies. INGA MUTILATORS! *besviken*
Vox Novus - Nyheter, intervjuer och reportage från 40K-Sverige - http://voxnovus.wordpress.com
-
Flygmaskin
-
patrik thoren
Serpent skrev:Kanske en konstig fråga, men hur kommer kompen att påverka? Är det myslista mot myslista så långt det går eller kommer det finnas nåt sorts handikappsystem för snorhårda kontra mjukmysiga listor? (Typ måste ta en shot varje turn per skillnad i hårdhetsnivå, får pungspark av Putte inför slaget eller modifiering av resultat?)
Precis som på Gothcon.
- refabricated
- Svenska Mästaren i 40k 2014 & 2017
Vilka kompar?
DHettNeck skrev:Kompmallsgrupen: "Ruining Daniels lista since 2013"
Robert skrev:kickern blir inte förolämpad han förolämpar andra!
Det står att psykerval måste vara markerade i listan. Måste man ange i armélistan vilka skolor man tänker rulla på?
Vox Novus - Nyheter, intervjuer och reportage från 40K-Sverige - http://voxnovus.wordpress.com
Hylander. Sen om/vem/vilka han tar hjälp av är upp till honom.refabricated skrev:Vilka kompar?
Det stämmer. Allt för att få en så korrekt kompbedömning det bara går.Olof skrev:Det står att psykerval måste vara markerade i listan. Måste man ange i armélistan vilka skolor man tänker rulla på?
Hylander. Sen om/vem/vilka han tar hjälp av är upp till honom.Boggalogg skrev:refabricated skrev:Vilka kompar?
LillJocke kommer hjälpa mig med detta och hans ord kommer väga kalrt tyngre än mitt då jag spelar. Allt som har med den codex jag väljer att spela kommer jag att unvika att röra helt och hållet för att undvika jäv.
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
- Pappersbåt
Carl Lagerblad måste tyvärr avanmäla sig. Skittråkigt men så är det
Carl Lagerblad
Lottomannen skrev: Jo, det brukar ju vara lite som en fransk bakfylla. Antingen för mycket ost eller för mycket whine.