Gamers Weekend 26-27/1 2013
Moderatorer: Youndi, Boggalogg, patrik thoren
Re: Gamers Weekend 26-27/1 2013
Jag vill anmäla Per-Anton Wallander. Fast ska bara prata med honom om det först 
jag vill avanmäla Blom och undvika att prata med honom om det.Blom skrev:Jag vill anmäla Per-Anton Wallander. Fast ska bara prata med honom om det först
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
- theWatchman
Hur ska han precis som jag kunna få ihop en armé som ens nära kan spela på en subkomp-tunering?Blom skrev:Jag vill anmäla Per-Anton Wallander. Fast ska bara prata med honom om det först
Blanda det ni har och ta hälften var?theWatchman skrev:Hur ska han precis som jag kunna få ihop en armé som ens nära kan spela på en subkomp-tunering?Blom skrev:Jag vill anmäla Per-Anton Wallander. Fast ska bara prata med honom om det först
Äh låna av någon på västkusten...
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
Jag vill påanmäla Elias Österlund.
Vox Novus - Nyheter, intervjuer och reportage från 40K-Sverige - http://voxnovus.wordpress.com
- bolterochkniv
elias bekräftar!Olof skrev:Jag vill påanmäla Elias Österlund.
Elias Österlund
"It's a universe where warriors sail planet-killing warpships to alien worlds, fly turbolaser-equipped gunships down to the surface, drive volcano-cannon tanks to the front, then get out and run at the enemy with big swords."
"It's a universe where warriors sail planet-killing warpships to alien worlds, fly turbolaser-equipped gunships down to the surface, drive volcano-cannon tanks to the front, then get out and run at the enemy with big swords."
Gamers Weekend 26-27/1 2013
Du kan låna fjösalver David. Jag har hört att de är rätt bra i kompat 
Jag tänkte att man skulle köra Necrons md 18 Spyders, får man bra komp då =)
/D
/D
Robert skrev:hittils har 65personer blivit sämre på 40k av att läsa den här posten
Ja om du inte har några enheter scarabs alls så får du nog OK ifall... ^^Papa D skrev:Jag tänkte att man skulle köra Necrons md 18 Spyders, får man bra komp då =)
/D
Richard Petersson
He-Man har för övrigt sjukt många figurer som funkar i Necron-armén
He-Man har för övrigt sjukt många figurer som funkar i Necron-armén
- theWatchman
Ledsen... GW är grymmt men subkomp...
Kanske åker med o bara kollar o dricker öl.
Kanske åker med o bara kollar o dricker öl.