Ulricehamn OPEN 2000p 11-13 Maj 2012
Moderator: daskad
Re: Ulricehamn OPEN 2000p 11-13 Maj 2012
Okej! Det tar ju ca 4 timmar att köra ner från Stockholm. Vi står redo med ölen när ni kommer 
Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!
Ja precis !
Vi kommer nog inte från sthlm föränn runt 1800 så vi är nere efter 22ish om vi inte stannar länge på vägen eller Salem köerna tar livet av mig.
Så vi behöver INTE mat fredag kväll.
Däremot behöver vi givetvis ÖL så håll den kall åt oss
Vi kommer nog inte från sthlm föränn runt 1800 så vi är nere efter 22ish om vi inte stannar länge på vägen eller Salem köerna tar livet av mig.
Så vi behöver INTE mat fredag kväll.
Däremot behöver vi givetvis ÖL så håll den kall åt oss
Richard Petersson
He-Man har för övrigt sjukt många figurer som funkar i Necron-armén
De fixar vi!
Har tyvärr inte lyckats att hitta en 20e spelare ännu. Kommer leta in i det sista dock, men tyvärr blir det nog 18 spelare!
Glöm inte att betalningen ska vara inne senast fredag, annars går anmälningsavgiften på 350 kronor på plats.
Har tyvärr inte lyckats att hitta en 20e spelare ännu. Kommer leta in i det sista dock, men tyvärr blir det nog 18 spelare!
Glöm inte att betalningen ska vara inne senast fredag, annars går anmälningsavgiften på 350 kronor på plats.
Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!
Jag är inte säker på att VÄSarna kommer vilja ha mat. Jag har inte koll på när vi kommer anlända, tyvärr så det är nog säkrast att ni inte planerar för oss så tar vi något på vägen.
Öl är gott dock...
Öl är gott dock...
Antagligen sämsta 40k spelaren i Sverige
Min tråkiga 40k blogg med för mycket text: http://egges40k.wordpress.com/
Min tråkiga 40k blogg med för mycket text: http://egges40k.wordpress.com/
Okej! Just kyclkingpaj går att frysa in så det lär bli så att vi gör extra, så kan man få köpa en mindre bit för mindre pengar eller en portionsbit för 60 
Felix "Daskad" Thuresson
iMin bil är nu full, så det går inte att åka med som inhoppare längre.Zurken skrev:Om man inte är allt för stor kan vi nog klämma in en femte person i bilen från Kungsbacka (via Götet). Det blir ju inte lika mycket packning som i vanliga fall när man får riktiga sängar att sova på.
Edit: Tydligen inte full längre. En plats ledig från gbg lördag morgon.
Alexander Merinen
Nu är det bara 3 dagar kvar! (4 om man räknar till lördag). Hoppas ni är lika taggade som jag är!
Felix "Daskad" Thuresson
-
Silvertejp
Taggad som satan !
40k ! 40k! 40k !
Synd bara att jag blev tvungen att lämna in Listan innan Fantasia.
Kom ju på massa med bra ändringar där uppe i Norrland.
Så nu eftersom listan inte är optad kan man ju till och med kalla den fluffig
40k ! 40k! 40k !
Synd bara att jag blev tvungen att lämna in Listan innan Fantasia.
Kom ju på massa med bra ändringar där uppe i Norrland.
Så nu eftersom listan inte är optad kan man ju till och med kalla den fluffig
Richard Petersson
Haha! 
Har fortfarande inte fått in den nya DA listan, men så länge den är fixad till turneringen så är det okej för min del. Borden hämtas på torsdag (kommer spela på hela skivor) och terrängen kommer på fredag! Inte långt kvar nu
Har fortfarande inte fått in den nya DA listan, men så länge den är fixad till turneringen så är det okej för min del. Borden hämtas på torsdag (kommer spela på hela skivor) och terrängen kommer på fredag! Inte långt kvar nu
Felix "Daskad" Thuresson