Ulricehamn OPEN 2000p 11-13 Maj 2012
Moderator: daskad
Re: Ulricehamn OPEN 2000p 11-13 Maj 2012
Fan, hade verkligen velat va med på den här turneringen. Har sovit på hotellet och det är riktigt trevligt! Men man får väl hoppas att det blir av fler ggr?
Du kan fortfarande få anmäla dig om du vill och kan, då vi fortfarande är 19 personer. Det kommer bli mer turneringar, det kan jag nästan lova! 
Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!
Som sagt jag skulle gärna vilja!
MEN...a big BUT!
Jag e på resande fot hela veckan, med en sjuk son på hemmafront och ytterligare tjänsteresa måndag till onsdag nästa vecka så vet jag inte ens om jag skulle orka vara med utan den alldeles överhängande risken för plötsligt dödsfall på mig själv.
Tack ändå för erbjudandet lille-per o ledsen att jag inte kunde jämna ut deltagarantalet åt er!
MEN...a big BUT!
Jag e på resande fot hela veckan, med en sjuk son på hemmafront och ytterligare tjänsteresa måndag till onsdag nästa vecka så vet jag inte ens om jag skulle orka vara med utan den alldeles överhängande risken för plötsligt dödsfall på mig själv.
Tack ändå för erbjudandet lille-per o ledsen att jag inte kunde jämna ut deltagarantalet åt er!
Ingen fara! Har man fullt upp så har man. Man kan inte alltid få allt 
Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!
-
Silvertejp
Är det någon målningspoäng? Står inget på hemsidan.
Det är inte med på hemsidan, för det finns inte
det är en best painted med hq+unit och målningskrav endast 
Snart ligger borden på plats!
Snart ligger borden på plats!
Felix "Daskad" Thuresson
Alright fredag !
Bara en halvdag bort innan vi är på väg söderut för att nörda oss !
Wheeee !
Taggad som satan !
Bara en halvdag bort innan vi är på väg söderut för att nörda oss !
Wheeee !
Taggad som satan !
Richard Petersson
He-Man har för övrigt sjukt många figurer som funkar i Necron-armén
Ett tips är att använda kartan som finns på hemsida eller gps, då det kan vara lite svårt att hitta.
Felix "Daskad" Thuresson
Det blir GEEEPÄÄÄÄÄÄEESSSS
Richard Petersson