Spikade mallar...

Moderator: Kompmallsansvariga

Användarvisningsbild
Katarsis
Site Admin
Inlägg: 5178
Blev medlem: 05 okt 2008, 21:11

Spikade mallar...

Inlägg av Katarsis »

...kommer snart. Jag sitter nu och sammanför alla mallarna och tar med den senaste inputen från alla kommentatorer, men det tar ett tag att få ihop det. Mallen kommer antagligen att publiceras som en pdf med alla mallar i bokstavsordning i sig och tanken är att vi skall spika den ikväll så den borde komma upp ikväll eller imorgon på dagen, håll ut tills dess.

/Mattias
"vissa nördars nördighet är en bättre sorts nördighet än andra nördars nördighet"

Användarvisningsbild
Katarsis
Site Admin
Inlägg: 5178
Blev medlem: 05 okt 2008, 21:11

Re: Spikade mallar...

Inlägg av Katarsis »

Nu bör alla mallar vara uppdaterade, skall bara kontrolläsa dem och fixa en pdf så lägger jag upp dem.

Edit: Ni får ju såklart gärna kolla dem också.
"vissa nördars nördighet är en bättre sorts nördighet än andra nördars nördighet"

Användarvisningsbild
Katarsis
Site Admin
Inlägg: 5178
Blev medlem: 05 okt 2008, 21:11

Re: Spikade mallar...

Inlägg av Katarsis »

Och.......... spik!

Där spikar vi alla mallar, inga ändringar i kompen kommer göras från och med nu fram tills efter SydCon. Skulle det ha blivit något fel i mallen, ett 'each' eller likande som fallit bort t.ex., så kommer vi gå in och ändra det men informera om exakt vad vi gjort. Nu skall jag bara ladda upp PDF:en någonstans men fram tills dess så är alla arméers kompmallar uppdaterade i första posten.

/Mattias och Jocke
"vissa nördars nördighet är en bättre sorts nördighet än andra nördars nördighet"

Booogeyman
Inlägg: 259
Blev medlem: 03 jul 2009, 17:20

Re: Spikade mallar...

Inlägg av Booogeyman »

Katarsis skrev:Och.......... spik!

Där spikar vi alla mallar, inga ändringar i kompen kommer göras från och med nu fram tills efter SydCon. Skulle det ha blivit något fel i mallen, ett 'each' eller likande som fallit bort t.ex., så kommer vi gå in och ändra det men informera om exakt vad vi gjort. Nu skall jag bara ladda upp PDF:en någonstans men fram tills dess så är alla arméers kompmallar uppdaterade i första posten.

/Mattias och Jocke
Bra jobbat!
"Make sure you find out what your opponent wants from the game, before you start. If he wants a close fought, balanced game and you pound him into the ground with a beardy army, he won't want to play you again.
Have you really won?"

Användarvisningsbild
Katarsis
Site Admin
Inlägg: 5178
Blev medlem: 05 okt 2008, 21:11

Re: Spikade mallar...

Inlägg av Katarsis »

Kom på att man kan bifoga filer i detta forum, så nu ligger mallen uppe i tråden Kompmall v5.2.
"vissa nördars nördighet är en bättre sorts nördighet än andra nördars nördighet"

Mortarion
Inlägg: 2760
Blev medlem: 07 okt 2008, 16:25

Re: Spikade mallar...

Inlägg av Mortarion »

Starkt jobbat. Det måste vara sjukt mycket arbete som ligger bakom.

Låst