Kompmallen 6.7
Moderator: Kompmallsansvariga
Re: Kompmallen 6.7
CSM hade 112 i startkomp förut, vanliga Space Marines hade 107.
Alexander Merinen
Ah, my bad 
EDIT: IG, som jag håller på att lära mig, började också på 107. Det är helt klart förvirrande att spela något annat efter typ 5 år med bara CSM
Tycker för övrigt att nya chaos-mallen är riktigt trevlig att ha att göra med, bra jobb!
EDIT: IG, som jag håller på att lära mig, började också på 107. Det är helt klart förvirrande att spela något annat efter typ 5 år med bara CSM
Mathias Lamu
Uppsala - VSSU
-: I will never send infantry on a job better suited for orbital bombardment :-
Uppsala - VSSU
-: I will never send infantry on a job better suited for orbital bombardment :-
Kommer det komma upp någon version med småfelen rättade? Tänkte printa ut ett nytt ex. till föreningen, men vill ju inte behöva göra om det igen om ett par dagar.
Ordförande i Spelföreningen Dragon's Den
Administrativt ansvarig för LBK
Administrativt ansvarig för LBK
Zurken skrev:CSM hade 112 i startkomp förut, vanliga Space Marines hade 107.
Detta kändes lite sunkigt, men kanske var i behov.
Visst är det lite undermedvetet "tråkigt" när talen blir lägre, men det är lika för alla så egentligen är det ingen skillnad. Det påverkar BSK lite grann, men skulle vi väntat med att sänka så skulle det påverka någon annan turnering istället.
Alexander Merinen
De ändrade faktiskt hela vårat lag upplägg till BSK, bara o bygga nytt 
Tråkigt att höra, men så blir det ibland. Hoppas ni hittar någon annan, minst lika läskig lagkombination ändå 
Alexander Merinen
cadelin skrev:allas startkomp har sänkts med 5
wut??Rashia skrev:De ändrade faktiskt hela vårat lag upplägg till BSK, bara o bygga nytt
Jag ser att du skriver men allt jag kan läsa är "jag är en ost, jag är en ost, jag är en ost"!
om man hade tänkt att komma med 4 st komp 20 listor, så ä det ju lite svårt att få in det nu när de kompar 15 och det ligger utanför ramen
. Sen hurvida bra det är med 4 st komp 20 listor vet jag inte 
Planen var väll att köra rätt så låg kompat detta året (även om jag personligen är lite emot)
Så iaf 2 av våra listor måste byggas om.
Så iaf 2 av våra listor måste byggas om.