Chaos Space Marines
Moderator: Kompmallsansvariga
Re: Chaos Space Marines
Tror chosen-formuleringen beror på att de fick mer minus för något specifikt heavy weapon förut.
Mathias Lamu
Uppsala - VSSU
-: I will never send infantry on a job better suited for orbital bombardment :-
Uppsala - VSSU
-: I will never send infantry on a job better suited for orbital bombardment :-
Fast då borde ju det ändå stå en egen för Mark of Khorne / slaanesh eller?Jacke skrev:Antar att Raptor grejen är på grund av mark of khorne/slaanesh som gör lighting claw championen hårdare.
Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!
mmm, borde ju inte bli ett automatiskt minus bara för att de har valmöjligheter. Har de inte tagit marks så har de inte fördelen av det, vilket borde reflekteras i komp-mallen...daskad skrev:Fast då borde ju det ändå stå en egen för Mark of Khorne / slaanesh eller?Jacke skrev:Antar att Raptor grejen är på grund av mark of khorne/slaanesh som gör lighting claw championen hårdare.
"Deception is the point. Any fool can calculate strength. That one has been doing it from the moment he saw us. Now, he has to calculate what he can't see. And fear what he doesn't know."
Fast en raptor champion med blixtklor i en enhet med ikon är ju inte riktigt vad jag skulle kalla hårt i spelet som det ser ut nu.
att du HAR chosen betyder inte att du ÄR chosen. Det betyder att du e sepe.
Varför har får man mer minus för Vingar än Jump Pack?
Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!
Jag gissar på att det är för att har du vingar får du embarka i transporter medans du inte för det med jump pack.daskad skrev:Varför har får man mer minus för Vingar än Jump Pack?
speedfreek skrev:Jag tror att Snot för en gångs skull har fel.
Tror dock Swen har koll...
Jasså får man? då förstår jag ^^ Tack för det väldigt snabba svaret
Felix "Daskad" Thuresson
Är det diskussion om att göra några ändringar i chaosmallen eller lägger man tiden på lite mer pressing kompissues?
att du HAR chosen betyder inte att du ÄR chosen. Det betyder att du e sepe.
-
the godfather
En chaoslord får minus för landraider i armen även om han har jumppack.
Snabbfix?
Snabbfix?
-
the godfather
the godfather skrev:En chaoslord får minus för landraider i armen även om han har jumppack.
Snabbfix?