Kompmall v5.4.1
Moderator: Kompmallsansvariga
Re: Kompmall v5.4.1
And "kompmall" translates to "composition template"...
Jag ser att du skriver men allt jag kan läsa är "jag är en ost, jag är en ost, jag är en ost"!
Finns det någon speciell orsak till varför laserkanoner i CSM-squads anses mindre farliga än andra laserkanoner? Alla andra får -2 i kompavdrag för laserkanoner men de får bara -1.
Och om Havocs ger +1 i komp, borde det inte gälla för Devastators i andra marine-arméer också?
Och om Havocs ger +1 i komp, borde det inte gälla för Devastators i andra marine-arméer också?
Prepare to get your kick assed!
Fluff är tufft!!
Fluff är tufft!!
-
the godfather
laser.
chaos måste vara 10 för att ha den. det är en jävligt dyr enhet med tanke på att de inte kan combatsquada.
havocs.
avsaknad av signum.
chaos måste vara 10 för att ha den. det är en jävligt dyr enhet med tanke på att de inte kan combatsquada.
havocs.
avsaknad av signum.
Och de kan inte combatsquada.the godfather skrev: havocs.
avsaknad av signum.
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
DAs Devastators saknar också signum men får ändå inget plus.
DA-, BA- och LBM-tacticals måste också vara 10 man för att få köpa laser.
DA-, BA- och LBM-tacticals måste också vara 10 man för att få köpa laser.
Prepare to get your kick assed!
Fluff är tufft!!
Fluff är tufft!!
Jo, men alla tio behöver ju inte stå och hålla laserkanonskytten i handen.GLinus skrev:DA-, BA- och LBM-tacticals måste också vara 10 man för att få köpa laser.
Vi kan nog plussa dem också.GLinus skrev:DAs Devastators saknar också signum men får ändå inget plus.
"vissa nördars nördighet är en bättre sorts nördighet än andra nördars nördighet"
Samma med BA.Katarsis skrev:Vi kan nog plussa dem också.GLinus skrev:DAs Devastators saknar också signum men får ändå inget plus.
Never!!!!Mortarion skrev:Samma med BA.Katarsis skrev:Vi kan nog plussa dem också.GLinus skrev:DAs Devastators saknar också signum men får ändå inget plus.
"vissa nördars nördighet är en bättre sorts nördighet än andra nördars nördighet"
Jag funderar lite på hur 10 manna Landraiders ska kompas? Och när man skriver att Landraider kompas - 15 menar man då Landraiders generellt och sen plus för särskilda typer eller menar man just "god hammer pattern" och sen +2 för crusaidern och + 4 för reedemern?
Robert skrev:hittils har 65personer blivit sämre på 40k av att läsa den här posten