Battle of the GoBs!
Moderatorer: GoB40k, Flogger, Gullberg
Re: 3000p turnering i Jönköping!
En FOC står det i första posten 
Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!
-
Flygmaskin
Varför blev aldrig Johan Asplund anmäld?
Människomat, till exempel spannmål.
Johan Lindqvist vill ha en reservplats.
3000p turnering i Jönköping!
Vet inte vem det är och han har inte anmält sig här i tråden? Förmodligen därförFlygmaskin skrev:Varför blev aldrig Johan Asplund anmäld?
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen
Asplund skrev ganska tidigt i tråden. " Typ anmäler mig" bara att gå tillbaka lite.
Då kommer han att sättas i reserv. Hade han skrivit sitt namn så hade han varit anmäld. Att skriva "typ anmäler mig" utan att skriva namn är inte en anmälan. Står i första inlägget, "anmäl er genom att skriva ert namn här", om nu inte Asplund heter "typ" så anmälde han sig inte.LillePer skrev:Asplund skrev ganska tidigt i tråden. " Typ anmäler mig" bara att gå tillbaka lite.
Måste dessvärre avanmäla mig David Ek då andra saker ha dykt upp den helgen
Och DÅ är Asplund anmäld iställetDavve skrev:Måste dessvärre avanmäla mig David Ek då andra saker ha dykt upp den helgen
Kan vi gissa att en norrländskt armlås var inblandat?Flogger skrev:Och DÅ är Asplund anmäld iställetDavve skrev:Måste dessvärre avanmäla mig David Ek då andra saker ha dykt upp den helgen
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...