Röde skrev:Fast ursäkta en smula! I första posten står det att man måste betala via paypal före 22e för att vara garanterad en plats. Alltså riskerar man att bli "petad" från anmälningslistan och halka ner på reservplats om det skulle bli fullt, eller?
Nu ser det ju lugnt ut då deltagarantalet inte nått taket men det kan ju vara intressant att veta inför kommande turneringar om ni kommer fortsätta köra paypal or bust. Alt. kontant i dörren med risk för att strykas två veckor innan turneringsdatumet.
Absolut. Stämmer bra, vill man inte betala via PayPal kommer man eventuellt petas från listan.
Sitter fast i obyggden och kommer inte kunna betala idag. Kan dock lösa med bank transaktion imorron till vem som helst som kan pynta in för mig via paypal.
Hur kan er förening inte ha tillgång till bankkonto som fungerar att föra över pengar till?
DHettNeck skrev:Kompmallsgrupen: "Ruining Daniels lista since 2013"
Robert skrev:kickern blir inte förolämpad han förolämpar andra!
refabricated skrev:Sitter fast i obyggden och kommer inte kunna betala idag. Kan dock lösa med bank transaktion imorron till vem som helst som kan pynta in för mig via paypal.
Hur kan er förening inte ha tillgång till bankkonto som fungerar att föra över pengar till?
För att vi använder PayPal då det är snabbare, säkrare och smidigare.
refabricated skrev:Sitter fast i obyggden och kommer inte kunna betala idag. Kan dock lösa med bank transaktion imorron till vem som helst som kan pynta in för mig via paypal.