Vad han sa!Desertlord skrev:Anmäld
Shadowgames 19-21 okt
Moderator: Tjarls
Re: Shadowgames 19-21 okt
Var finns fliken "anmälan"? Jag får dessutom inte registrera mig..
Edit: Man ska tydligen inte trycka på länken som det står att man ska trycka på....
Edit 2: Det enda fliken anmälan ger är en mailadress
Edit: Man ska tydligen inte trycka på länken som det står att man ska trycka på....
Sådana problem hade jag med när jag skulle anmäla mig ^^jeppeapan skrev:Var finns fliken "anmälan"? Jag får dessutom inte registrera mig..
-
Gonka Koff
Det är fel på länken i första posten, "www" ska bort, så gå till http://shadowgames.shadowplayers.se istället, så kommer det funka!jeppeapan skrev:Var finns fliken "anmälan"? Jag får dessutom inte registrera mig..
Fan va kul att Figges blommor och choklad fungerade! Vi kommer ju bli riktigt många nu!
Senast redigerad av 1 Gonka Koff, redigerad totalt 15 gånger.
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham
Hmm..Gonka Koff skrev:Det är fel på länken i första posten, "www" ska bort, så gå till shadowgames.shadowplayers.se istället, så kommer det funka!jeppeapan skrev:Var finns fliken "anmälan"? Jag får dessutom inte registrera mig..
Fan va kul att Figges blommor och choklad fungerade! Vi kommer ju bli riktigt många nu!
-
Desertlord
Tack,Gonka Koff skrev:Det är fel på länken i första posten, "www" ska bort, så gå till http://shadowgames.shadowplayers.se istället, så kommer det funka!jeppeapan skrev:Var finns fliken "anmälan"? Jag får dessutom inte registrera mig..
Ska bli riktigt kul att spela på så snygga spelbord.
Changeling 5p versus Eldar 1500p 1-0
Så, då har man mailat in anmälan också 
Listan uppdaterad med nya anmälningar, fixade även till den felande länken 
Har fått lite frågor om betalning, all info kring detta finns på s. 8 i regelhäftet.
@Desertlord tack!
Har fått lite frågor om betalning, all info kring detta finns på s. 8 i regelhäftet.
@Desertlord tack!
Gällande Hotell och rabaten. är det 100:- per person eller per bokning man får rabat för?
Per rum. Dvs:Blom skrev:Gällande Hotell och rabaten. är det 100:- per person eller per bokning man får rabat för?
Dubbelrum ord. 890: ert pris 790:
3 bädds ord. 1140:- ert pris 1040:-
Enkelrum ord. 640:- ert pris 540:-
Det är inte jättemycket men ändå lite bättre för den som tröttnat på gymnastiksalsgolv