Shadowgames 19-21 okt
Moderator: Tjarls
Re: Shadowgames 19-21 okt
Så länge ni inte postar dem i ArmyBuilder-formatet här... Otroligt segt att tråka sig igenom.
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
Instämmer en miljard %Serpent skrev:Så länge ni inte postar dem i ArmyBuilder-formatet här... Otroligt segt att tråka sig igenom.
Skriv dem då heldre i ett vanligt word doc. Och sen exontera till en pdf och ladda upp här. Mycket bättre och troligen lättare än armybuilder^^
-
Gonka Koff
Gu va bortskämda ni är! 
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham
Gonka kan gott få listorna skriva för hand med tunn blyerts, med fel hand, på rutat papper, scannade sen faxade till sig.
Varför ska han få komma undan lindrigare?Ancalagon skrev:Gonka kan gott få listorna skriva för hand med tunn blyerts, med fel hand, på rutat papper, scannade sen faxade till sig.
- DarkMessiah
Tror inte jag läst något om detta, men kommer ni att använda SveFaqen?
Har skickat lite mail med behov av kompletteringar. Så fort vi fått in dessa publiceras listorna 
Var hittar man svefaqen? Försökte googla men hittade bara en på förra editionen
Var hittar man svefaqen? Försökte googla men hittade bara en på förra editionen
Jag är sämst och kan inte räkna ordentligt
Men det är fixat