Hallåjsan!
Det är så att jag spelar med Demoner, som jag älskar. Och jag vill få med så många coola figurer/koncept som möjligt. Det är egentligen min enda tanken bakom det hela. Och ett koncept som jag älskar är Bloodthirster, ett vandrande krig som tagit form. Men den modellen som finns är bland det värsta jag vet. Den är verkligen inte fin någonstans, eller ja, basen är väl rätt frän. Så jag letade efter lite andra modeller, Bloodthirstern från FW är en modell som jag gillat länge. Men den är både för stor, och för dyr för mig. Men så hittade jag Khorne Demonprinsen på FW. Den ser ju ut att vara tillräckligt stor, och sätter man dit ett par Balrog vingar så kan den ju flyga. Skulle folk acceptera det som Bloodthirster, främst på turneringar tänker jag nu, eller skulle det bara vara en prins med vingar? Om inte annat så får jag ju ännu en prins med vingar. XD
Bloodthirster, men ändå inte!
Re: Bloodthirster, men ändå inte!
Tycker helt klart den skulle funka bra som BT om det har vingar
Antar att det är denna: http://www.forgeworld.co.uk/Warhammer-4 ... ERALD.html
Antar att det är denna: http://www.forgeworld.co.uk/Warhammer-4 ... ERALD.html
En bild säger mer än 1000 kaniner
Har sätt modellen live.. Med balrog vingar funkar han absolut som töstare 
- DHettNeck
- Svenska Mästaren i 40k 2012, 2013 & 2015
Skulle funka utmärkt!
Rikard "+1" Tröger
Uppsala - Atlantis
Sweden ETC Fantasy Team 2011-2012
Sweden ETC 40K Team 2013-2016
Swedish Champion Warhammer 40K 2012, 2013 & 2015
Uppsala - Atlantis
Sweden ETC Fantasy Team 2011-2012
Sweden ETC 40K Team 2013-2016
Swedish Champion Warhammer 40K 2012, 2013 & 2015
Åh, vad kul!
För FW-prinsen ser ju både större, och betydligt farligare ut i min mening. Så kul att jag faktiskt kan genomföra det. Då kan jag planera att ha med en tjusig Bloodthirstah, vilket känns bra. ^^ Tack för snabba svar, dessutom! 
Ingen fara den som sover innan kl 3 på natten är en fantasy fjant så ^^
Annars funkar väl den här http://www.coolminiornot.com/shop/minia ... demon.html finns på speltid, kanske dock att den är lite stor och att man kanske måste fixa lite med vapnet om man vill ha en yxa
blom: Hahah, aaaaj! Jag är ju först och främst en Fantasy fjant, måste jag erkänna. XD
XecrNist: Vet ärligt talat inte riktigt vad jag tycker om den där. Posen är rätt tuff, men jag gillar inte ansiktet alls. Och trots att jag åtminstonde är ganska bra på att skulptera så kan jag nog inte göra ett helt nytt huvud. XD Men tack för tipset. ^^
XecrNist: Vet ärligt talat inte riktigt vad jag tycker om den där. Posen är rätt tuff, men jag gillar inte ansiktet alls. Och trots att jag åtminstonde är ganska bra på att skulptera så kan jag nog inte göra ett helt nytt huvud. XD Men tack för tipset. ^^