Hur får jag bort lim och färg på bäst sett???
- DHettNeck
- Svenska Mästaren i 40k 2012, 2013 & 2015
Re: Hur får jag bort lim och färg på bäst sett???
Jag brukar ta bort färg med t-röd. Lämna modellerna i bad över natt och skrubba dom sen med en tandborste. Det löser dock inte upp limmet men gör det överlag lättare att billa bort.
Rikard "+1" Tröger
Uppsala - Atlantis
Sweden ETC Fantasy Team 2011-2012
Sweden ETC 40K Team 2013-2016
Swedish Champion Warhammer 40K 2012, 2013 & 2015
Uppsala - Atlantis
Sweden ETC Fantasy Team 2011-2012
Sweden ETC 40K Team 2013-2016
Swedish Champion Warhammer 40K 2012, 2013 & 2015
Köpt två flaskor med grönsåpa nu och tänkte ge mina space marines ett bad. Skall jag ha vatten med eller bara koncentrerat?
Jag kör med bara koncentrat.
Var får ni tag på grönsåpa nånstans? Har aldrig sett det i butikerna häromkring.
"Deception is the point. Any fool can calculate strength. That one has been doing it from the moment he saw us. Now, he has to calculate what he can't see. And fear what he doesn't know."
grumme grönsåpa brukar finnas billigt på tex Ö&B
Hemköp har Grumme...
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
Hmm, funkar gul såpa också? Vad är skillnaden?
"Deception is the point. Any fool can calculate strength. That one has been doing it from the moment he saw us. Now, he has to calculate what he can't see. And fear what he doesn't know."
Ingen (förutom färgen då). Förr var grön animalisk och gul vegetabilisk (eller tvärtom) men inte längre.
Så hur länge ska mitt chaos bada i såpan då?