resin och färgborttagning
-
Jocke Rapp
- Site Admin
Re: resin och färgborttagning
Jag har faktiskt aldrig haft något problem med t-röd. Men jag kanske är försiktig.
Har haft plast liggandes i T-röd i över ett år (fråga inte) och jag fick inga sådana problem. Det enda som hände mig var att plasten blev missfärgad, men det gör inget eftersom man målat över. Min var dock målade i ett tjockt lager chain mail, vet inte hur pass det påverkar. (Detta var alltså plast, inte resin).HeadWar skrev:Plast i T-röd är dåligt om man inte är väldigt försiktig, den blir alldeles mjuk och detaljer äts upp.
Mathias Lamu
Uppsala - VSSU
-: I will never send infantry on a job better suited for orbital bombardment :-
Uppsala - VSSU
-: I will never send infantry on a job better suited for orbital bombardment :-
Vi har alla olika erfarenheter gällande starkare lösningsmedel!
Men till resin & plast tycker jag yes & ljummet vatten är klart det bästa! skonsam mot plasten! visst det tar lite längre tid men luktar mindre, irriterar inte i näsa & ögon
Men till resin & plast tycker jag yes & ljummet vatten är klart det bästa! skonsam mot plasten! visst det tar lite längre tid men luktar mindre, irriterar inte i näsa & ögon
PaiNt addiCt aNd BiTz JuNkIe!
Games Workshops bästa bok! How to roll .. Jag behöver en med mina tärnings uppvisningar!
Currently Working On:
...
Games Workshops bästa bok! How to roll .. Jag behöver en med mina tärnings uppvisningar!
Currently Working On:
...
- Jimmy Johansson
Testade T-Röd igår och blev sjukt imponerad över hur smidigt det var att använda 
egge skrev:-Jimmy är sjukt trevlig. Jimmys armé var det inte![]()