Jo, men deras minsta ser ut att vara 4mm. 1mm vill man åtKimich skrev:Har inte Panduro ett helt kapitel med pärlor?
Hur gör man små nitar?
Re: Hur gör man små nitar?
Jag har inte hittat det i Sverige men det är ju fortfarande billigt att beställa från UK eller US: http://www.ebay.co.uk/itm/M00366-MOREZM ... 20c790dcc7
"vissa nördars nördighet är en bättre sorts nördighet än andra nördars nördighet"
Det var ju inte så dyrt faktiskt, man kanske skulle beställa lite...
"Deception is the point. Any fool can calculate strength. That one has been doing it from the moment he saw us. Now, he has to calculate what he can't see. And fear what he doesn't know."
Tjenare, tänkte slänga in ett tips jag sett på The Waaagh.
1mm paljetter.
(heter sequins på engelska om man tänkte ebaya hem dom i bulk)
Finns runda och sexkantiga, det e bara att limma på utan att borra hål vilket är en fördel mot pärlor.
En nackdel är att det kan vara lättare att få nitarna exakt precis på rätt ställe om man kör på pärla-i-borrhålmetoden.
Har själv köpt hem ett paket å det är måånga för typ 10kr, har inte använt dom ännu då dom ligger gömda nånstans efter att jag flyttade men jag har sett bilder å dom ser riktigt bra ut.
Och om du ska vara extra flashig kan du ju alltid köpa dom i en matchande färg limma dit dom efter att du målat modellen
1mm paljetter.
(heter sequins på engelska om man tänkte ebaya hem dom i bulk)
Finns runda och sexkantiga, det e bara att limma på utan att borra hål vilket är en fördel mot pärlor.
En nackdel är att det kan vara lättare att få nitarna exakt precis på rätt ställe om man kör på pärla-i-borrhålmetoden.
Har själv köpt hem ett paket å det är måånga för typ 10kr, har inte använt dom ännu då dom ligger gömda nånstans efter att jag flyttade men jag har sett bilder å dom ser riktigt bra ut.
Och om du ska vara extra flashig kan du ju alltid köpa dom i en matchande färg limma dit dom efter att du målat modellen