Vad har du målat osv idag?
Re: Vad har du målat osv idag?
Grymt, plasma killen är ballast!
Pete: And how do you take your coffee, Agent Cooper?
Cooper: Black as midnight on a moonless night.
Pete: Pret-ty black.
Cooper: Black as midnight on a moonless night.
Pete: Pret-ty black.
Tack för all respons! Kul att ni gillar det.
Har en liten fundering kring Sergeanten... Har tänkt att använda Bastonnes regler på honom. Funkar det..?
Klart man ska använda icke orginal-modeller till sånt, men det är inte helt tydligt att han har ett power weapon, men jag tycker det är snyggt att han har officerspinnen =)snolb skrev:...Har tänkt att använda Bastonnes regler på honom. Funkar det..?
En bild säger mer än 1000 kaniner
Astorath färdig och kamerabatteriet ligger på laddning... Börjat måla på Lemartes...
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
När får man spela mot dina BA?Röde skrev:Astorath färdig och kamerabatteriet ligger på laddning... Börjat måla på Lemartes...
När ska jag hämta dig vid pendeltåget?Jacke skrev:När får man spela mot dina BA?Röde skrev:Astorath färdig och kamerabatteriet ligger på laddning... Börjat måla på Lemartes...
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
Jag tänkte att hans jättestora svärd/machete på ryggen skulle symbolisera det...imp skrev:Klart man ska använda icke orginal-modeller till sånt, men det är inte helt tydligt att han har ett power weapon, men jag tycker det är snyggt att han har officerspinnen =)snolb skrev:...Har tänkt att använda Bastonnes regler på honom. Funkar det..?
Skriver uppsats i veckan som kommer, men nästa helg kanske?Röde skrev:När ska jag hämta dig vid pendeltåget?Jacke skrev:När får man spela mot dina BA?Röde skrev:Astorath färdig och kamerabatteriet ligger på laddning... Börjat måla på Lemartes...
"Or Draigo's entry, which is also decidedly ridiculous. Not only did he walk into Tzeentch's house, but he drank all his beer, slept with his wife, and pissed on all the nice tapestries!"
Hadde du ett H-Vete med att fila & fixxa till Astorath´s Jumppack med du!?Röde skrev:Astorath färdig och kamerabatteriet ligger på laddning... Börjat måla på Lemartes...
PaiNt addiCt aNd BiTz JuNkIe!
Games Workshops bästa bok! How to roll .. Jag behöver en med mina tärnings uppvisningar!
Currently Working On:
...
Games Workshops bästa bok! How to roll .. Jag behöver en med mina tärnings uppvisningar!
Currently Working On:
...