Vad har du målat osv idag?
Re: Vad har du målat osv idag?
Jo, absolut, men det skiljer förmodligen inte mer än 50% mellan det största och minsta som normalt folk har där hemma på skrivbordet.
Japp, pergamenten ser bättre ut nu. Av någon oförklarlig anledning kom highlightsen på vingarna fram bättre också. Trixade du med kontrasterna eller nåt också?Röde skrev:Fixade till bilderna en aning...
Nope.HeadWar skrev:Japp, pergamenten ser bättre ut nu. Av någon oförklarlig anledning kom highlightsen på vingarna fram bättre också. Trixade du med kontrasterna eller nåt också?Röde skrev:Fixade till bilderna en aning...
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
Tänkte visa vad som är på 100% av mina modeller till Death Company Armén min!
Batchen på fem jag håller på med nu! Frag & Kramgrenades (kommer på varenda modell)
Var ute & gick en dag & halkade på den hala backen .. slog i knoppen & bestämde mig att jag skulle ha en hundraprocentig WYSIWYG Armé det som är skönt är väl att det kommer bara vara ett 40-tal modeller i armén
Samma sak blir det med fordonen givetvis men jag klurar på vars jag ska stoppa smoke launcher:n på dreadnoughten med magnagrapple ..
Batchen på fem jag håller på med nu! Frag & Kramgrenades (kommer på varenda modell)
Var ute & gick en dag & halkade på den hala backen .. slog i knoppen & bestämde mig att jag skulle ha en hundraprocentig WYSIWYG Armé det som är skönt är väl att det kommer bara vara ett 40-tal modeller i armén
Samma sak blir det med fordonen givetvis men jag klurar på vars jag ska stoppa smoke launcher:n på dreadnoughten med magnagrapple ..
PaiNt addiCt aNd BiTz JuNkIe!
Games Workshops bästa bok! How to roll .. Jag behöver en med mina tärnings uppvisningar!
Currently Working On:
...
Games Workshops bästa bok! How to roll .. Jag behöver en med mina tärnings uppvisningar!
Currently Working On:
...
-
bildsköne bengtsson
på ryggen kanske?MrCheeze skrev:Tänkte visa vad som är på 100% av mina modeller till Death Company Armén min!
Batchen på fem jag håller på med nu! Frag & Kramgrenades (kommer på varenda modell)![]()
"det är tur att man inte är som man ska, då kan man va som man vill!" eleganten ifrån vidderna.
Vettetusan om det blir "bra" då kommer launchern peka bakåt! ..bildsköne bengtsson skrev:på ryggen kanske?
så ser det ut .. får se vad jag kommer på
Currently Working On:
...
Currently Working On:
...
-
ErikJohannesson
Vilken figur är den metalliska dreadnoughten? (den var jäkligt snygg) Och är det Aegis defence line autokanoner du använt?
Jag nog föredragit att ha ett mindre mellanrum mellan Autokanonerna och kroppen, men det är svårt att säga utan att ha sett figuren i verkligheten.
/Erik Kullberg (fd Johannesson)
"Att inte avsluta sina liknelser är som att bada med flodhästar..."
Spelar (men sällan): CSM (Black Legion), AM (Steel Legion), Craftworld (Saim-Hann), Grey Knights, Inquisition
"Att inte avsluta sina liknelser är som att bada med flodhästar..."
Spelar (men sällan): CSM (Black Legion), AM (Steel Legion), Craftworld (Saim-Hann), Grey Knights, Inquisition
Space Marine Venerable Dreadnought då den var i metall!ErikJohannesson skrev:Vilken figur är den metalliska dreadnoughten? (den var jäkligt snygg) Och är det Aegis defence line autokanoner du använt?
Jag nog föredragit att ha ett mindre mellanrum mellan Autokanonerna och kroppen, men det är svårt att säga utan att ha sett figuren i verkligheten.
var lite fräck & svarade åt Rasmus
Currently Working On:
...
Currently Working On:
...