Röde skrev:@ evr m.fl. There is only one objective...
..och vad gör du när turneringsreglerna säger att det inte spelar någon roll om man rensar brädet eller ej om man inte håller några objektiv? Känns inte som ett vinnande koncept att satsa på i bästa fall oavgjort.
@ Röde: Så sant! There is only one objective! ...
Angående smoke Launchern så har jag inte riktigt kläm på hur du menar! skicka ett PM med en bild tack
@ evr: Spela för att ha kul & inte för att vinna
PaiNt addiCt aNd BiTz JuNkIe!
Games Workshops bästa bok! How to roll .. Jag behöver en med mina tärnings uppvisningar!
Röde skrev:@ evr m.fl. There is only one objective...
..och vad gör du när turneringsreglerna säger att det inte spelar någon roll om man rensar brädet eller ej om man inte håller några objektiv? Känns inte som ett vinnande koncept att satsa på i bästa fall oavgjort.
Säg inte det.
Jag har iofs petat in 5 scouter i min lista av just det skälet. Jag tänker iofs göra en lista enbart bestående av DC också. Skojigt sa Bill...
Rasmus skrev:Luktade ost ändå ut på gatan medan jag satt och gjorde dessa GK-dreads
Ta det lugnt, riktig ost luktade det när jag höjde min riflemans armar så att den kan skjuta obehindrat över er rhino..
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham