Vad har du målat osv idag?
Re: Vad har du målat osv idag?
Jimmy Johansson: Smutsa ner, ge mig skotthål - eller?
speedfreek - väldigt stora klippblock-kranie, han kommer snava! Är axelplåtarna snodda från epic?
speedfreek - väldigt stora klippblock-kranie, han kommer snava! Är axelplåtarna snodda från epic?
Pete: And how do you take your coffee, Agent Cooper?
Cooper: Black as midnight on a moonless night.
Pete: Pret-ty black.
Cooper: Black as midnight on a moonless night.
Pete: Pret-ty black.
@ Jimmy Johansson. Inte nödvändigtvis. kan vara snyggt med en "ren" armé ocksåPer Pirat skrev:Jimmy Johansson: Smutsa ner, ge mig skotthål - eller?
@ Per Pirat. Jag tror det är Dreadnought benskenor.
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
- speedfreek
Tack!
och ja, det stämmer.Röde skrev:@ Per Pirat. Jag tror det är Dreadnought benskenor.
Nej har inte magnetiserat klorna. Magna grapple är lös så man kan ta av o på den.MrCheeze skrev:@ Kithiva: har du magnetiserat så du kan köra bloodfists istället för talons? tänkte på s6 & maggna grapple!
Vad tänkte du på med S6 & Magna grapple?!
Blood Angels - Angels Encarmine 1750p
Bloodtalons är lightningclaws & inte dubbel styrka! som bloodfist! .. tänkte mest då man drar till sig fordon för att jaga ikapp dom & smiska dom turen efterKithiva skrev:Nej har inte magnetiserat klorna. Magna grapple är lös så man kan ta av o på den.MrCheeze skrev:@ Kithiva: har du magnetiserat så du kan köra bloodfists istället för talons? tänkte på s6 & maggna grapple!
PaiNt addiCt aNd BiTz JuNkIe!
Games Workshops bästa bok! How to roll .. Jag behöver en med mina tärnings uppvisningar!
Currently Working On:
...
Games Workshops bästa bok! How to roll .. Jag behöver en med mina tärnings uppvisningar!
Currently Working On:
...
Byggt grotriggas, bordningsplankor, gjort lite krigsskador på 3 battlewagons. Kvar att bygga/montera är 5 Deathrollas, 2 bordningsplankor. Bestämma mig om det blir 2 till Raketbilar samt måla 5-7 av min 11 fordon!
- Jimmy Johansson
@Röde & Pirat: Vi kan nog säga att jag är klar med steg 1 på mina rhinos, nästa projekt blir att ta detaljer på alla infanterister. Så kommer jag gå tillbaka till fordonen senare och smutsa, eventuellt ge mig på att använda pigmet 
egge skrev:-Jimmy är sjukt trevlig. Jimmys armé var det inte![]()
Ja jo, Kör blood talons då jag ofta möter t.e.x tyranids. Ser magna grapple som en extra skjutattack då den ändå är rätt kraftfull.MrCheeze skrev:Bloodtalons är lightningclaws & inte dubbel styrka! som bloodfist! .. tänkte mest då man drar till sig fordon för att jaga ikapp dom & smiska dom turen efterKithiva skrev:Nej har inte magnetiserat klorna. Magna grapple är lös så man kan ta av o på den.MrCheeze skrev:@ Kithiva: har du magnetiserat så du kan köra bloodfists istället för talons? tänkte på s6 & maggna grapple!
Men kan ju som sagt ta bort den.
Blood Angels - Angels Encarmine 1750p
byggde fem plasmor, basade de sista veternaerna och sprayade hela klabbet. T- 9 plasma 1 chimera och 6 lascannonteams
Skryträttigheter på internet i ett år: check!
http://www.svenska40k.se/player.php?id=424
http://www.youtube.com/watch?v=SNLJDR-XbVY
http://www.svenska40k.se/player.php?id=424
http://www.youtube.com/watch?v=SNLJDR-XbVY
meckat lite ... inte klart men.
det ska på en wash för att knyta samman allt lite och så klart detaljer osv.
vad för färg på bröstörnen tror ni? så man får lite färg på figuren och inte bara svart och sand.
boltercasinget blir nog svart trots allt med highlights på det ... sedan tillkommer ju detaljer som kedja och seals som ger lite färg.
men bröstörnen är en fundering ... och ev. hjälmar. om de ska bli svarta med ngt på? kanske squadfärgen eller liknande.
det ska på en wash för att knyta samman allt lite och så klart detaljer osv.
vad för färg på bröstörnen tror ni? så man får lite färg på figuren och inte bara svart och sand.
boltercasinget blir nog svart trots allt med highlights på det ... sedan tillkommer ju detaljer som kedja och seals som ger lite färg.
men bröstörnen är en fundering ... och ev. hjälmar. om de ska bli svarta med ngt på? kanske squadfärgen eller liknande.
- Bilagor
-
- _MG_0008.JPG (75.27 KiB) Visad 1389 gånger
-
- _MG_0005.JPG (68.27 KiB) Visad 1392 gånger
- black templars @ time of ending -