Vad har du målat osv idag?
Re: Vad har du målat osv idag?
Jag blev plöstligt sugen på en Deathguard-armé...
Ser väldigt bra ut Jhemme!!!
gillar det som fan
gillar det som fan
PaiNt addiCt aNd BiTz JuNkIe!
Games Workshops bästa bok! How to roll .. Jag behöver en med mina tärnings uppvisningar!
Currently Working On:
...
Games Workshops bästa bok! How to roll .. Jag behöver en med mina tärnings uppvisningar!
Currently Working On:
...
-
Jocke Rapp
- Site Admin
Du har väl redan en?Mortarion skrev:Jag blev plöstligt sugen på en Deathguard-armé...
Som du slog ihjäl under Earth Hour!
Pete: And how do you take your coffee, Agent Cooper?
Cooper: Black as midnight on a moonless night.
Pete: Pret-ty black.
Inte nog med det, han har ju också greyknight grandmasterns autograf på hjärtatJocke Rapp skrev:Du har väl redan en?Mortarion skrev:Jag blev plöstligt sugen på en Deathguard-armé...För att inte tala om att du är deras primarch...
Jocke kallade konsekvent Mortarion för Ooan när vi spelade.Per Pirat skrev:Som du slog ihjäl under Earth Hour!
Pete: And how do you take your coffee, Agent Cooper?
Att vara Death Guards primarch är inte lika häftigt efter att Ward skrev Draigos fluffJocke Rapp skrev:Du har väl redan en?Mortarion skrev:Jag blev plöstligt sugen på en Deathguard-armé...För att inte tala om att du är deras primarch...
"Or Draigo's entry, which is also decidedly ridiculous. Not only did he walk into Tzeentch's house, but he drank all his beer, slept with his wife, and pissed on all the nice tapestries!"
Har inte läst det men det låter ju som om det är ett riktigt skitfluff. Här klottras inte på Death Guard Primarch... mutter, mutter...Rasmus skrev:Att vara Death Guards primarch är inte lika häftigt efter att Ward skrev Draigos fluffJocke Rapp skrev:Du har väl redan en?Mortarion skrev:Jag blev plöstligt sugen på en Deathguard-armé...För att inte tala om att du är deras primarch...
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
Om jag fattat det rätt så besegrar Draigo Mortarion+eventuella livvakter och som en extra förnedring så karvar han in den förre grandmasterns namn på Mortarions hjärta. Utöver det så bor Draigo inne i warpen och kämpar ett enmanskrig mot Daemons som han håller på att vinna. Det har till och med gått så långt så att demonerna är rädda för honom och inte vågar ge sig på honom längre...Röde skrev:Har inte läst det men det låter ju som om det är ett riktigt skitfluff. Här klottras inte på Death Guard Primarch... mutter, mutter...
Matt Ward+Fluff =