Vad har du målat osv idag?
Re: Vad har du målat osv idag?
@ Excessus. Var kommer huvudena från?
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
"Deception is the point. Any fool can calculate strength. That one has been doing it from the moment he saw us. Now, he has to calculate what he can't see. And fear what he doesn't know."
Har hunnit göra en hel del idag! 
Flyttat på Lascannonen från ena armen och stoppat specialvapen på småarmarna upptill & greenstuffat "förvriden hud" istället för ruttnande hud på modellen även "servo harnesset" har fått sig lite plasticcard & Greenstuff Även fixxat till fötterna så dom är mera "Spacemarine" än vad dom var tidigare!
Bra eller Anus?[/size]
Flyttat på Lascannonen från ena armen och stoppat specialvapen på småarmarna upptill & greenstuffat "förvriden hud" istället för ruttnande hud på modellen även "servo harnesset" har fått sig lite plasticcard & Greenstuff Även fixxat till fötterna så dom är mera "Spacemarine" än vad dom var tidigare!
Bra eller Anus?[/size]
PaiNt addiCt aNd BiTz JuNkIe!
Games Workshops bästa bok! How to roll .. Jag behöver en med mina tärnings uppvisningar!
Currently Working On:
...
Games Workshops bästa bok! How to roll .. Jag behöver en med mina tärnings uppvisningar!
Currently Working On:
...
Jag tycker att "harnesset" ser lite för spretigt ut, men själva gubben diggar jag starkt. Om man skulle kunna sänka hela ryggsäcken lite så att gubben blir mer kompakt så tror jag det kommer se bättre ut, iaf framifrån. Gillar att du har WYSIWYGat alla hans vapen 
Alexander Merinen
- speedfreek
Bra, men jag saknar andra vinklar.
Anar att alla vapnen sitter på ryggsäcken, inkl MM, PC?
Anar att alla vapnen sitter på ryggsäcken, inkl MM, PC?
@ Zurken: det är svårt att ta kort på den här rackaren så man får han i en bra pose!
Men spretigt är bra ska dock funderar jag på att plasticcarda in lite mekaniska delar i armarna på harnesset sen har jag plockat lös armen som var på förra bilden ska bygga en ny flamer arm hadde jag tänkt!
Lite andra vinklar på kreationen!
Från Vänster: Från Höger: Ryggen: om man biffar till armarna med utåtliggande mekaniska delar är min tanke litegrann! med Plasticcarden[/size]
Men spretigt är bra ska dock funderar jag på att plasticcarda in lite mekaniska delar i armarna på harnesset sen har jag plockat lös armen som var på förra bilden ska bygga en ny flamer arm hadde jag tänkt!
Lite andra vinklar på kreationen!
Från Vänster: Från Höger: Ryggen: om man biffar till armarna med utåtliggande mekaniska delar är min tanke litegrann! med Plasticcarden[/size]
Senast redigerad av 1 MrCheeze, redigerad totalt 11 gånger.
Currently Working On:
...
Currently Working On:
...
En skrev-lascannon? Har han tittat på From Dusk Till Dawn för många gånger? 
Inte skrevet Magen kan Orkerna ha bellyguns på stompas vill jag ha bellygun på mina ObbarSeregon skrev:En skrev-lascannon? Har han tittat på From Dusk Till Dawn för många gånger?
Currently Working On:
...
Currently Working On:
...
Jag gillade tanken på en crotch-lascannon, men de andra bilderna hjälpte. Ser ut att bli riktigt tuff!MrCheeze skrev:Inte skrevet Magen kan Orkerna ha bellyguns på stompas vill jag ha bellygun på mina ObbarSeregon skrev:En skrev-lascannon? Har han tittat på From Dusk Till Dawn för många gånger?
Den var cool men jag är tveksam till magkanonen, dessutom gillade jag hans riddarskor.