+1the godfather skrev:din mamma
Vad har du målat osv idag?
Re: Vad har du målat osv idag?
den blir kanske finare när den är målad.. för just nu ser den bara ut som en kobent transvestit.
fast den blir nog bra när du gjort färdigt benen och bytt huvudet..
fast den blir nog bra när du gjort färdigt benen och bytt huvudet..
- speedfreek
Du är en kobent transvestit...
(men i viss mån håller jag med)
Den blir nog färdig innan imorgon...
(men i viss mån håller jag med)
Den blir nog färdig innan imorgon...
- speedfreek
Sjukt märklig ny kamera och gubben ser helt mongo ut, men den var kul att måla...

Det funkar inte..... Jag kan inte ta den på allvar, du måstre byta huvud eller nåt. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
De e den fulaste kvinna jag sett... Å varför har hon bolero, de va het 1990 inte 40 000 =)
HAHAHAHAAHHAAHAHA
Nu har jag skrattat hysteriskt i 5 minuter....
Still laughing =)
/D
De e den fulaste kvinna jag sett... Å varför har hon bolero, de va het 1990 inte 40 000 =)
HAHAHAHAAHHAAHAHA
Nu har jag skrattat hysteriskt i 5 minuter....
Still laughing =)
/D
Robert skrev:hittils har 65personer blivit sämre på 40k av att läsa den här posten
Tycker callidusen var lite frän 
PaiNt addiCt aNd BiTz JuNkIe!
Games Workshops bästa bok! How to roll .. Jag behöver en med mina tärnings uppvisningar!
Currently Working On:
...
Games Workshops bästa bok! How to roll .. Jag behöver en med mina tärnings uppvisningar!
Currently Working On:
...
Speedfreek, missförstå mig rätt.. fint hantverk, cool målning, men hon e ugly ASS!
Robert skrev:hittils har 65personer blivit sämre på 40k av att läsa den här posten
Det första jag har målat på 6 år, gubbarna är från min nyaste låda som är den gamla med 8 CSM...

- speedfreek
Jag missförstår dig rätt och skrattar med lite själv...Papa D skrev:Speedfreek, missförstå mig rätt.. fint hantverk, cool målning, men hon e ugly ASS!
-
Gonka Koff
jepp! ... hur tänkte du egentligen när du limmat ihop eländet? "fan va SNYGG hon kommer bli!" ??speedfreek skrev:... gubben ser helt mongo ut ...
Är hon nästan klar med morfning från en guardsman, eller varför mongogubbfejan?
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham