Vad har du målat osv idag?
Re: Vad har du målat osv idag?
Haha, fasen vad festlig han blev. Med honom vid vår sida kommer vi lätt att soppa banan 
Alexander Merinen
- speedfreek
Efter att fartknasen uttryckt estetiska protester...
Andra sidan:
Andra sidan:
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
- theWatchman
Det blir ball, men jag fattar inte vad som inte är coolt med den andra hammaren?Serpent skrev:Efter att fartknasen uttryckt estetiska protester...
Jag kan tänka mig att det blir repetition eftersom min Thunderwolf-hammare använder sig av det första huvudet. Och visst blir det snyggare.
Men varför Pelle tycker saker si eller så kommer jag nog aldrig förstå. I det här fallet blev det coolare, i andra fall struntar jag blankt i honom.
Men varför Pelle tycker saker si eller så kommer jag nog aldrig förstå. I det här fallet blev det coolare, i andra fall struntar jag blankt i honom.
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
- speedfreek
Har ni någonsin sett något fulare?

Allra tuffast är väl runorna Fe och Odal vars symbolvärde är boskapsdjur och fast egendom.
Det bör ju sätta skräck i vilken fiende som helst...
Skämt åsido. Den funkar bra.
Skämt åsido. Den funkar bra.
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
- theWatchman
Jag är med Pälle, det är något med det främre hammarhuvudet som verkligen inte är vackert.
Chaos Sorcerer med Mark Of Slaanesh, Daemonic Steed, Warptime, så nästan rättspeedfreek skrev:En trearmad bandit?