Vad har du målat osv idag?
- speedfreek
Re: Vad har du målat osv idag?
Snyggt som fan!
Är det till dig själv eller på kommission?
Är det till dig själv eller på kommission?
det är en kommission. bra jobbat kompis, vi får styra upp lite paint jam snart 
becon är ganska roligt.
Snyggt Jobbat Denniz!
Hur hinner du med allt med flytt & liknande
Hur hinner du med allt med flytt & liknande
PaiNt addiCt aNd BiTz JuNkIe!
Games Workshops bästa bok! How to roll .. Jag behöver en med mina tärnings uppvisningar!
Currently Working On:
...
Games Workshops bästa bok! How to roll .. Jag behöver en med mina tärnings uppvisningar!
Currently Working On:
...
killen är lite av en super hjälte till mig, och det är coolt att han har lärt mig lite av sina trix. så det är snart dax för mig att ge igen han är dock inte lika bra som mig när det kommer att måla med airbrush (jag har mycket att lära mig fortfarande). Så det skulle vara roligt att ge honom lite tekniker jag har lärt mig nu under den korta tiden jag har målat.
becon är ganska roligt.
Byggt ihp 4 death riders, ultramarine ven dread och 2 commissars till dkok.
Som Muffin sa så är det en beställning, jag ska göra några ändringar på nobben i kväll och sen räknar jag med att de är klara. De tog lite längre tid än jag hade räknat med, men det var livet som sparkade mig rakt i ansiktet. Förhoppningsvis slipper jag mer sånt nu...
Tack Muffin, men superhjälte var att ta i;) Vi får styra upp en dag och måla lite här framöver så kan vi målade både med pensel och airbrush:)
Tack Muffin, men superhjälte var att ta i;) Vi får styra upp en dag och måla lite här framöver så kan vi målade både med pensel och airbrush:)
Fick Marneus Augustus Calgar i brevlådan förra veckan! AAAAH MY EYES!! var en tjock massa runt huvudet och kliade mig ordentligt i skallen! här behövs häxbryggd!
Efter ett bad i Gripnens Remover (Acetonfri & rekomenderas INTE på plast för den smälter) men det luktar fanskap ändå, så var det bara fram med tandborsten & Dax handsprit i pump! efter ha använt lösningsmedel & handsprit så skrubbade jag hela modellen med YES och spolar av modellen i vatten Voila!
Denna Behandling Rekomenderas Endast På Metall Figurer!
Sen efter massa pillande av färg & limrester (Huvudet satt fast med greenstuff & kontaktlim) så filade jag till gjutskarvar & moldlines så penslade jag på ett tunt vattenutspätt lager med Vallejo ghostly grey! mest för att kunna se bättre diverse skavanker efter ha lokaliserat skavanker & hål så blandade jag MIG acrylic resin & Ghostly Grey och penslade på där jag har filat & fyllt igen diverse hål!
Slutresultatet blev bra & nu är modellen grundsprayad & påbörjad målning så liten uppdatering kommer förhoppningsvis i helgen efter jag har tapetserat om i sovrummet![/size]
Efter ett bad i Gripnens Remover (Acetonfri & rekomenderas INTE på plast för den smälter) men det luktar fanskap ändå, så var det bara fram med tandborsten & Dax handsprit i pump! efter ha använt lösningsmedel & handsprit så skrubbade jag hela modellen med YES och spolar av modellen i vatten Voila!
Denna Behandling Rekomenderas Endast På Metall Figurer!
Sen efter massa pillande av färg & limrester (Huvudet satt fast med greenstuff & kontaktlim) så filade jag till gjutskarvar & moldlines så penslade jag på ett tunt vattenutspätt lager med Vallejo ghostly grey! mest för att kunna se bättre diverse skavanker efter ha lokaliserat skavanker & hål så blandade jag MIG acrylic resin & Ghostly Grey och penslade på där jag har filat & fyllt igen diverse hål!
Slutresultatet blev bra & nu är modellen grundsprayad & påbörjad målning så liten uppdatering kommer förhoppningsvis i helgen efter jag har tapetserat om i sovrummet![/size]
PaiNt addiCt aNd BiTz JuNkIe!
Currently Working On:
...
Currently Working On:
...
ja när man ser att folk har gjort såna saker så mår jag så jävla dåligt. Men som jag sa i någon blog post, så tycker jag att det är roligt att städa gubbar för det är att ge dom en andra chans att få bli snygga. folk som bara kladdar på färg (syftar inte på barn nu) och dom som dipa sin arme. Och skryter sen att dom är gryma på att måla är inte coola alls.
Detta är min mening bara och jag vet att många kommer att flama mig sten hårt nu.
ska bli coolt att se han upp målad jag rösta på råsa då det är den nya svarta
Detta är min mening bara och jag vet att många kommer att flama mig sten hårt nu.
ska bli coolt att se han upp målad jag rösta på råsa då det är den nya svarta
becon är ganska roligt.
Jag pillade lite mer på Evil sunz nobben, så här blev resultatet. Nu är det snart dags att gå vidare till nästa projekt:)
- Bilagor
-
- Evil sunz nob.jpg
- (408.19 KiB) Nerladdad 276 gånger
-
Bengtsson den yngre
Ungefär så känner jag när jag läser inlägg från folk som inte kan stava.muffin skrev:ja när man ser att folk har gjort såna saker så mår jag så jävla dåligt.
Sorry, sjukt dryg kommentar.
vladdi skrev:Spying? I'm not spying. Just reading an interesting forum;)