Vad har du målat osv idag?
Re: Vad har du målat osv idag?
Härligt Mattias. Nu ska du bara få farsan att komma igång och måla också...
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
@Mattias: Det ser bra ut! Orkar du måla upp 200 till nu då?
Och Håller med Roger få farsan din att måla lite med!
@Rasmus: Gillar både lyktstolpen och hans nya kedja.
@Rasmus: Gillar både lyktstolpen och hans nya kedja.
Den första Wolf Scouten är klar!
Bilderna är lite krattiga, eftersom det är vinter och jag inte har kalasljus hemma... En rundtur... Nästa...
Bilderna är lite krattiga, eftersom det är vinter och jag inte har kalasljus hemma... En rundtur... Nästa...
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
Och den sista:
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
Inget fan av ryggan och cyklopbrillorna. I övrigt fin och vargig.
- speedfreek
Vad har du målat osv idag?
Jupp, synd att använda ett fulhuvud på en fingubbe...
Testfigur, gentlemen.
Men huvudet kom i vargboxen, så vad gör man om man inte vill ha dubletter i en pytteenhet och ingen i hela världen har Maruader Horsemen-huvuden..? Ryggan stannar dock. Den är en homage till den gamla Scoutryggan.
Tar gärna emot tips på hur man kan göra den ännu bättre, förstås.
Men huvudet kom i vargboxen, så vad gör man om man inte vill ha dubletter i en pytteenhet och ingen i hela världen har Maruader Horsemen-huvuden..? Ryggan stannar dock. Den är en homage till den gamla Scoutryggan.
http://www.ebay.co.uk/itm/GW-Warhammer- ... 3cbda9073e
Kanske kan vara nåt. Men som det mesta från Ebay vill man kanske beställa lite mera så man inte åker på dyr frakt för ett sketet huvud.
Kanske kan vara nåt. Men som det mesta från Ebay vill man kanske beställa lite mera så man inte åker på dyr frakt för ett sketet huvud.
- speedfreek
PMa bilder på vilka marauderhästgubbehuvuden du vill ha så kan jag ha iaf några enstaka över...
"Or Draigo's entry, which is also decidedly ridiculous. Not only did he walk into Tzeentch's house, but he drank all his beer, slept with his wife, and pissed on all the nice tapestries!"