Vad har du målat osv idag?
Re: Vad har du målat osv idag?
Har byggt ihop fyra Chimeravarianter till herr Pirat.
Bland annat innehåller det nätgaller i de runda hålen för lasguns. Och en hel del "alternativt" bygge i resin. (Mycket Trial & Error i monteringen, första slipade jag resin på i två timmar, nr 2&3 blev lite vingklippta, nr4 hittade jag ett betydligt enklare sätt att pilla ihop allt på.)
Med magnetiserade skrovvapen, såklart. Ikväll blir det sprayande! Woop woop woop!
Med magnetiserade skrovvapen, såklart. Ikväll blir det sprayande! Woop woop woop!
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
Vad är det för sidor och hjul?
Hur då? Har likadana kit hemma =)Serpent skrev:...nr4 hittade jag ett betydligt enklare sätt att pilla ihop allt på...
En bild säger mer än 1000 kaniner
Man klipper av plastplupparna längst bak på Chimeragolvet... Jag tror att de från början är designade för gamla Chimeran.imp skrev:Hur då? Har likadana kit hemma =)Serpent skrev:...nr4 hittade jag ett betydligt enklare sätt att pilla ihop allt på...
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
-
Jocke Rapp
- Site Admin
Holy moley, Batman! Vilket snyggt kit. Är det FW? Jag har ju en gång i forntiden påbörjat en armé där jag byggde om chimeror till något liknande med bara plasticard, det där ser mer rejält ut.
Jag gissar att det antingen är Chapterhouse eller Secret Weapon Miniatures.Jocke Rapp skrev:Holy moley, Batman! Vilket snyggt kit. Är det FW? Jag har ju en gång i forntiden påbörjat en armé där jag byggde om chimeror till något liknande med bara plasticard, det där ser mer rejält ut.
Chapterhouse. Helt OK byggen, men fan vad jag som person inte gillar deras inställning till upphovsrätt...
(Dock inte med de här specifika kitsen, däremot deras Doom of Malan'tai - dum, dum idé.)
När jag beställde mina var ett av 48 hjul fel (ett vänster för lite och alltså ett höger för mycket). När jag mailade och påpekade det så fick jag svar av typen: "Men lilla gubben, du ser säkert att de är likadana". Påpekade att de är spegelvända och fick ett nytt.
En bild säger mer än 1000 kaniner
De har en viss attityd på det företaget, det ska villigt erkännas.
-
Claimh_Solais
Målade upp den här warbossen med en lite anorlunda stil än va jag brukar göra mest för att vissa att jag kan måla realistiskt med om jag vill
vill någon köpa den är ni välkomna att kolla här :
http://svenska40k.se/forum/viewtopic.php?f=14&t=5491

vill någon köpa den är ni välkomna att kolla här :
http://svenska40k.se/forum/viewtopic.php?f=14&t=5491