Vad har du målat osv idag?
Re: Vad har du målat osv idag?
Konvertering och målning ser bra ut, men jag tycker inte att det är några lesser daemons.
Instämmer.Mortarion skrev:Konvertering och målning ser bra ut, men jag tycker inte att det är några lesser daemons.
Närstridsvapen går ju byta till sig...
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
Nåja, då skiter jag väl i den idén också då och förpassar dem till en hylla för att samla damm...
...plötsligt har jag 130 poäng att leka med...orkar inte konvertera och måla upp tio nya nissar jag troligtvis kommer att ha noll användning av när den nya codexen kommer...
...plötsligt har jag 130 poäng att leka med...orkar inte konvertera och måla upp tio nya nissar jag troligtvis kommer att ha noll användning av när den nya codexen kommer...
"Deception is the point. Any fool can calculate strength. That one has been doing it from the moment he saw us. Now, he has to calculate what he can't see. And fear what he doesn't know."
Jag håller med föregående talare. Det där är fem snygga IG-killar, men Invosave 5+ och närstridsvapen är det inte...
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
Senast redigerad av 1 Blom, redigerad totalt 11 gånger.
I-et ser bra ut men vad är det för cirkel i mitten av det? Ser lite ut som Fantomens onda märke...
Ett misslyckat försök till en döskalle..
Hade du något att gå efter?Blom skrev:Ett misslyckat försök till en döskalle..
Den lilla inq symbolen på boken ifrån stormkråkan bara. Nästan ska förhoppningsvis bli bättre.
-
Claimh_Solais
Helt OT men va fanBlom skrev:Den lilla inq symbolen på boken ifrån stormkråkan bara. Nästan ska förhoppningsvis bli bättre.
har aldrig kopplat ihop varför folk kallar stormraven för stormkråkan O.o
StormRÖVEN låter mycket roligare om man ska skoja till det och ska man översätta blir det ju Stormkorpen
Korp heter ju raven
kråka heter crow
så får inte ihop det här