Vad har du målat osv idag?
- Styranimon
Re: Vad har du målat osv idag?
Snygga!
Ska du ha dom sådär "cleana" eller kommer det komma weathering eller annat skoj senare? 
Gillar iden med Havoc missile launchern dina nightlords kommer bli kanon
PaiNt addiCt aNd BiTz JuNkIe!
Games Workshops bästa bok! How to roll .. Jag behöver en med mina tärnings uppvisningar!
Currently Working On:
...
Games Workshops bästa bok! How to roll .. Jag behöver en med mina tärnings uppvisningar!
Currently Working On:
...
Till att börja med kommer det att komma blixtar, men jag fokuserar på det grundläggande först. Efter det lär jag nog leka lite med weathering, men antagligen inte direkt mycket lera utan mer sot/chipping. Möjligen kommer jag även att ha på en del Tamiya Clear Red på tracksen så de blir mer enhetliga med fottrupperna.MrCheeze skrev:Ska du ha dom sådär "cleana" eller kommer det komma weathering eller annat skoj senare?
Jag gillar verkligen inte hur stor och otymplig den riktiga havocen är, men sentinelkastaren passar fint till min lite mer strömlinjeformade armé. Tackar.
Målas lite nuförtiden, jag vill ha inspiration!
Wip-skorpioner...
Wip-skorpioner...
"Or Draigo's entry, which is also decidedly ridiculous. Not only did he walk into Tzeentch's house, but he drank all his beer, slept with his wife, and pissed on all the nice tapestries!"
Bättre att bygga en Harker än att gymma halv två på natten. Snygg!
-
Claimh_Solais
hvy boltern är lite väl overkill stor
- The Gretchin
Det är ju Harker!!!Claimh_Solais skrev:hvy boltern är lite väl overkill stor
Helmer Jonelid
Egge skrev:Inget val får ha mer än 1 mer val än någon annan sorts val (ignorera Troops).
Aprecis.Claimh_Solais skrev:hvy boltern är lite väl overkill stor
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
Han kommer aldrig kunna jobba tills han e 75, både rygg o knän kommer va trasiga innan dess 
Kan alla andra så kan väl jag också, här e min blogg: http://norderi-dekadens.se/