Vad har du målat osv idag?
Vad har du målat osv idag?
Jorå det funkade som planerat. Möjligtvis lite långa "shotguns".
Re: Vad har du målat osv idag?
Vadå shotguns? De är ju flamers! 
"vissa nördars nördighet är en bättre sorts nördighet än andra nördars nördighet"
Fyra små lustiga Figurer målade. Kommer spela dem som psycers.. Eller Ja Figge kommer göra det.

Första försöket till att måla eld. Blev lite si och så med det. Inte helt nöjd. Sen liknar hen ju Lady Gaga vilket är lite kul..

Den här elden blev jag mer nöjd med.
Huden är inte klar på något av dem.. Har ingen ljus hudfärg kvar..

Första försöket till att måla eld. Blev lite si och så med det. Inte helt nöjd. Sen liknar hen ju Lady Gaga vilket är lite kul..

Den här elden blev jag mer nöjd med.
Huden är inte klar på något av dem.. Har ingen ljus hudfärg kvar..
@ Blom. Du får väl komma hit och sno lite...
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
Mina kriminella banor är över! Men tack för erbjudan^^
Springnota... Vi glömmer aldrig Nyköping.Blom skrev:Mina kriminella banor är över! Men tack för erbjudan^^
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
Librarian på bike med en liten behändig force axe =)

Snygg! Men du hittade inget mindre vapen? Det ser lite tanigt ut;)
Näe, han frågade nere på Dreadnoughtfabriken och det var det största de hade! Visst blir man besviken?! Det verkar f.ö. som om nån klantig jävel har monterat motorcyckeln! Boken går inte att läsa när man kör och frontplåten sitter bak!Blom skrev:Snygg! Men du hittade inget mindre vapen? Det ser lite tanigt ut;)
Ja till och med det! Och han har inte lärt sig att man inte ska spela gameboy medans man kör!John_F skrev:Näe, han frågade nere på Dreadnoughtfabriken och det var det största de hade! Visst blir man besviken?! Det verkar f.ö. som om nån klantig jävel har monterat motorcyckeln! Boken går inte att läsa när man kör och frontplåten sitter bak!Blom skrev:Snygg! Men du hittade inget mindre vapen? Det ser lite tanigt ut;)
Ne skämt osido. Gillar modellen